خیال پردازی «آویو کوخاوی» برای فرار از فشار عملیات پهپادی حزب‌الله

در روز‌های اخیر مقامات ارشد نظامی رژیم صهیونیستی در پی عملیات پهپادی حزب‌الله لبنان، تحت فشار قرار گرفته‌اند و نتوانسته‌اند پاسخ مشخصی به این اقدام راهبردی مقاومت بدهند.
کد خبر: ۵۳۳۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸ - 09July 2022

خیال پردازی «آویو کوخاوی» برای فرار از فشار عملیات پهپادی حزب‌اللهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از وبگاه النشره، «آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی به تازگی در جمع برخی شخصیت‌های این رژیم مدعی انجام عملیاتی جدید شده است.

ژنرال کوخاوی مدعی شده است که ارتش رژیم صهیونیستی یک عملیات نظامی را در روز‌های اخیر انجام داده که وی قادر به اعلام جزئیات آن نیست.

این در حالی است که در روز‌های اخیر مقامات ارشد نظامی رژیم صهیونیستی در پی عملیات پهپادی حزب‌الله لبنان، تحت فشار قرار گرفته اند و نتوانسته اند پاسخ مشخصی به این اقدام راهبردی مقاومت بدهند.

کوخاوی همچنین در ارتباط با احتمال درگیری نظامی با لبنان نیز مدعی شد که رژیم صهیونیستی پیش از آغاز چنین درگیری نظامی، به طرف‌های مختلف درباره آن هشدار می‌دهد تا غیر نظامیان در جنگ احتمالی آسیبی نبینند.

ادعای رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در این باره، در شرایطی عنوان شده که رژیم صهیونیستی در جنگ‌های سال‌های اخیر علیه غزه و لبنان هزاران غیر نظامی را به خاک و خون کشیده است.

هفته گذشته مقاومت حزب‌الله لبنان سه فروند پهپاد را با موفقیت بر فراز میدان گازی کاریش در دریای مدیترانه به پرواز درآورد. حزب‌الله پس از پایان این عملیات با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که این عملیات با موفقیت انجام شده و پیام مطلوب به طرف مقابل رسیده است. کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به عملیات پهپادی اخیر حزب الله لبنان، درباره توانمندی‌های جدید مقاومت لبنان در عرصه هوایی ابراز نگرانی کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار