فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام:

روز عرفه نقطه عطفی در عاشوراست

سردار «شاکرمی» گفت: امروز روز عرفه و روز شناخت است و نقطه عطفی در عاشورا است.
کد خبر: ۵۳۳۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱ - 09July 2022

حاج قدرت مرد سختی‌ها و همواره در میدان عمل بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سردار «جمال شاکرمی» فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام امروز شنبه در مراسم تشییع پیکر آزادهٔ جانباز مرحوم «سید قدرت الله سیدی زاده» اظهار داشت: حاج قدرت راه را شناخت و مرد سختی‌ها و همواره در میدان عمل بود.

وی ‌گفت: امروز روز عرفه و روز شناخت است و نقطه عطفی در عاشورا است.

این مسئول افزود: فرمانده ما راه را شناخت و در دل سختی‌ها قد کشید و در کمترین زمان ممکن به یک فرمانده دلاور و راهبردی تبدیل شد، تپه ماهورها، چنگوله، مهران و شاخ شمیران بهتر از دیار حاج قدرت او را می‌شناسد. حاج قدرت سبک جدیدی از مدیریت بود و با اخلاص، تقوا، ایمان و عمل به فرامین ولایت با نهایت دقت و با برنامه‌ریزی کارها را پیش می برد.

سردار شاکرمی عنوان کرد: سید قدرت با سختی‌ها بزرگ شد او یک روستا زاده بود که در دل سختی‌ها پرورش یافته است. او بارها در مناطق عملیاتی شهید شد و با تمام وجودش از میهن در برابر دشمن بعثی دفاع می‌کرد. همه ویژگی‌های مردان عاشورا در فرماندهان ما بود به همین دلیل در دوران دفاع مقدس افتخارات زیادی آفریده شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام افزود: حاج قدرت مرد روزهای سخت و یکی از اسناد افتخار شهرستان چرداول بود. او شهید زنده است، نام سید قدرت برازنده او بود، او آمیخته‌ای از قدرت و توانایی و چابکی بود، بنده احساسم این است که سید قدرت در شهرستان و محل زادگاهش مظلوم است، دیار چرداول سید قدرت را به درستی نمی‌شناسد، او آبروی یک قوم بود، سَری در میان سرها داشت و دیده می‌شد، او از مشکلات و مظلومیت این مردم می گفت، چیزی برای خودش نمی‌خواست.

وی گفت: او نگاه ویژه‌ای به نسل‌های آینده و تربیت نسل‌های جدید برای آرمان‌های انقلاب داشت. دیار چرداول سید قدرت را به درستی هنوز نشناخته و او آبروی قوم و این شهرستان و حتی استان بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار