رئیس کمیته امداد خبر داد؛

ذبح بیش از ۳۰ هزار دام در پویش نذر قربانی

بختیاری با بیان اینکه در سال گذشته ۲۴ هزار راس دام در کشور ذبح شد، گفت: امسال نیز این عدد به ۳۰ هزار راس دام خواهد رسید.
کد خبر: ۵۳۳۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴ - 10July 2022

ذبح بیش از ۳۰ هزار دام در پویش نذر قربانیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در آیین سراسری قربانی برای سلامتی امام زمان (عج) اظهار داشت: این آیین اقدام ارزشمندی بود که انجام گرفت و چقدر زیبا است که چنین آیینی در خانه امام عصر (عج) صورت گرفت.

وی افزود: این هدیه که امسال به نیازمندان داده می شود از دو جهت پیام دارد نخست آنکه روز عید قربان است و این یک هدیه است و دوم آنکه مزین به نام امام زمان است که این بسیار گرانقدر و ارزشمند است.

رئیس کمیته امداد با اشاره به خاطره ای از دیدار با آیت الله صافی گلپایگانی ابراز کرد: در دیداری با آیت الله صافی گلپایگانی گزارشی به ایشان ارائه دادیم. ایشان فرمودند در گوشه دفتر یادداشت کنید که آن جایی که گره ای از کار نیازمندی باز کردی و کمکی به آن‌ها کردی و چهره آنها بشاش و شاد شد آن جا من را دعا کنید. ایشان با آن عظمت علمی این تاکید را داشتند و امروز همان روز است و خوشا به حال شما‌ و این کار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۲۴ هزار راس دام در کشور ذبح شد، گفت: امسال نیز این عدد به ۳۰ هزار راس دام خواهد رسید.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار