نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

انقلاب اسلامی زمینه ساز بیداری اسلامی شد

حجت السلام «شاهرخی» گفت: بیداری اسلامی که با پیروزی انقلاب اسلامی در میان مسلمانان به وجود آمده است امری بدیهی و آشکار است.
کد خبر: ۵۳۳۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵ - 10July 2022

انقلاب اسلامی زمینه ساز بیداری اسلامی شدبه  گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد،  امروز (یک‌شنبه) در خطبه‌های نماز عید قربان با بیان اینکه از خداوند درخواست می‌کنیم که همه ما را در اعمال حاجیان شریک بفرماید اظهار داشت: حج یکی از اجتماعات بزرگ جهان اسلام، بشریت و بی‌نظیر است که مسلمانان در آنجا گردهم می‌آیند و این فریضه و واجب الهی را که بعد  عبادی و سیاسی را به جا می‌آورند.

حجت‌الاسلام شاهرخی افزود: حج بعد عبادی دارد چون حجاج شعائر اسلامی و دینی را به جا می‌آورند و هم بعد سیاسی دارد که برادران مسلمان در آنجا گرفتاری‌های جهان اسلام  را با هم درمیان می‌گذارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان عنوان کرد: باید اذغان کرد که با پیروزی انقلاب اسلامی یک تعمیق و تحولی در مفاهیم ارزشی حج به وجود آمد که این اجتماع را موثرتر و مفیدتر کرده  است.

وی بیان کرد: مسئله فلسطین به عنوان اولین مسئله جهان اسلام مطرح و رژیم اشغالگر قدس به عنوان یک ظالمی که کشورهای مسلمان را مورد تهاجم قرار می‌دهد در اجتماع بزرگ حج مطرح می‌شود.

حجت‌الاسلام شاهرخی گفت: بیداری اسلامی که با پیروزی انقلاب اسلامی در میان مسلمانان به وجود آمده است امری بدیهی و آشکار است.

وی  با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم تصریح کرد: باید منصفانه قضاوت کنیم و تلاش دولت سیزدهم در جهت کنترل بیماری کرونا، فعال شدن دیپلماسی سیاسی و اقتصادی کشور با کشورهای دیگر، بیمه شدن بیش از 5 و نیم میلیون نفر از محرومان، حضور رئیس جمهور و همراهان در سفرهای استانی و برنامه‌ریزی و اقدامات انجام شده جهت ساخت 4 میلیون مسکن جزو توفیقات دولت سیزدهم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان خاطرنشان کرد: مصوبات سفر رئیس جمهور به استان‌ها از دیگر توفیقات دولت سیزدهم است که باید این مصوبات در لرستان به ویژه سد معشوره، راه‌آهن و راه‌اندازی کارخانه‌های تعطیل شده استان به صورت مستمر و با تلاش مجدانه رنگ عملی به خود بگیرند.

حجت‌الاسلام شاهرخی اظهار داشت: باید اعتراف کنیم گرانی برخی از اقلام  بر خدمات دولت سیزدهم سایه انداخته است و سبب شده خدمات دولت از نظرها کمرنگ شود به همین منظور باید تنظیم باز از تولید تا مصرف انجام شود، از درون کارخانه‌ها و تولیدی‌ها قیمت منصفانه و عادلانه بر روی کالاها درج و در رسانه‌ها اعلام شود.

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی در اوج اقتدار است افزود: امروز همه زورگویان عالم جمع  شده‌اند و ایران را محور شرارت نامیده‌اند و برای آسیب به نظام اسلامی برنامه‌ریزی کرده‌اند اما امروز به نقطه‌ای رسیده‌ایم که گزینه‌های رو میز دشمنان رنگ باخته است.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: ارتش رژیم پهلوی در نصف روزی به وسیله متفقین اشغال شد ولی امروز پهباد آمریکایی در آسمان کشور سرنگون می‌شود، امروز کشتی ایران را خلاف مقررات بین المللی متوقف می‌کنند ولی دریادلان سپاه پاسداران بر عرشه کشتی وارد می‌شوند و کشتی را تسخیر و سربازان متجاوز انگلیس و آمریکا را با خواری و دستگیر می‌کنند این موارد گوشه‌هایی از اقتدار نظام اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار