در دیدار «موسوی» و مدیر کل امور کتابخانه‌های زنجان مطرح شد؛

لزوم هم‌افزایی دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌های فرهنگی

«موسوی» در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی زنجان گفت: هم‌افزایی دستگاه‌های استان در اجرای برنامه‌های فرهنگی امری ضروری است.
کد خبر: ۵۳۳۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱ - 10July 2022

گزارش دفاع‌پرس در زنجان، سید «شمس‌الدین موسوی»، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با «محمد رضاخانی» مدیرکل امور کتابخانه‌های عمومی زنجان دیدار و گفت‌وگو کرد.

«سید شمس‌الدین موسوی»، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در این دیدار با اشاره به برخی از برنامه‌های اجرایی توسط این اداره کل، اظهار داشت: بحث نقد کتاب، شعر و داستان از جمله برنامه‌هایی است که توسط بنیاد حفظ آثار اجرا می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان ضمن تأکید بر لزوم هم‌افزایی دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌های فرهنگی گفت: برنامه این اداره کل تولید کتاب‌های صوتی و برگزاری کارگاه‌های مختلف است که امیدواریم با همکاری کتابخانه‌های عمومی انجام شود.

وی یکی از تأکیدات این اداره کل را تولید کتاب‌های موضوعی دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: در این حوزه نیازمند همکاری کتابخانه‌های عمومی هستیم.

«محمدرضاخانی»، مدیرکل امور کتابخانه‌های عمومی استان زنجان نیز در این جلسه ضمن اشاره به آمادگی این اداره کل برای همکاری با اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به ارائه ۴۲ نوع خدمت در قالب ۸۰ سرفصل در کتابخانه‌های عمومی، بیان کرد: امروز کتابخانه‌ها صرفا در قالب امانت کتاب فعالیت ندارند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه قصه‌گویی و نشست‌های کتابخوان گفت: همچنین در حوزه تحکیم بنیاد خانواده نیز کارگاه‌های موضوعی برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان همچنین از کتابخانه‌های سیار به عنوان یک ظرفیت نام برد و افزود: از طریق این کتابخانه‌ها می‌توانیم یک سری از برنامه‌ها را در ایام مناسبتی اجرا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار