نماینده مردم در مجلس:

آمریکا برای فروش سلاح‌هایش ایران‌هراسی را دنبال می‌کند

سامه‌یح گفت: آمریکا به‌منظور یافتن مشتری بیشتر برای سلاح‌هایش و کسب درآمد بیشتر از این راه همواره پروژه ایران‌هراسی را از طرق مختلف دنبال می‌کند.
کد خبر: ۵۳۳۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰ - 11July 2022

آمریکا برای فروش سلاح‌هایش ایران‌هراسی را دنبال می‌کند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «همایون سامه‌یح» نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی اظهار داشت: آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره پروژه ایران‌هراسی را به ویژه در سطح منطقه دنبال کرده است.

سامه‌یح گفت: هدف آمریکا از این کار فروش اسلحه است و سعی دارد با ایران‌هراسی در سطح منطقه مشتری‌های بیشتری برای اسلحه‌های خود پیدا کند و هدفش کسب درآمد از این طریق است.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: در مورد انرژی هسته‌ای هم وضع به همین ترتیب است. آمریکا به خوبی می‌داند که هدف ایران استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای است، اما منافع‌اش اقتضا می‌کند که با فضاسازی رسانه‌ای علیه صنایع هسته‌ای ایران همان پروژه ایران‌هراسی را به شکل جدیدی دنبال کند؛ چرا که از این راه سود می‌برد.

سامه‌یح خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره ثابت کرده که اهل گفتگو و تعامل است، اما در مذاکرات مختلف به عینه شاهد کارشکنی و عهدشکنی‌های آمریکا بوده‌ایم.

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی افزود: این تجربه به ما ثابت می‌کند که آمریکا فقط زبان زور را می‌فهمد و باید با او با زبان اقتدار صحبت کرد تا مصالح و منافع ما را محترم بشمارد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها