امروز صورت گرفت؛

دیدار استاندار گیلان با خانواده شهیدان «فتحی مقدم» و «قربانی» در آستانه اشرفیه

«اسدالله عباسی» با حضور در شهرستان «آستانه اشرفیه» با خانواده شهیدان «حمید فتحی مقدم» و «محمدرضا قربانی» دیدار کرد.
کد خبر: ۵۳۳۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰ - 12July 2022

دیدار استاندار گیلان با خانواده شهیدان «فتحی مقدم» و «قربانی» در آستانه اشرفیه

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «اسدالله عباسی» استاندار گیلان با حضور در منزل شهید والامقام «حمید فتحی مقدم» در شهرستان «آستانه اشرفیه» ضمن دیدار با مادر و خانواده این شهید سرافراز، درگذشت ابوالشهید «حاج تقی فتحی مقدم» پدر همسر سردار «محمد عبدالله پور» فرمانده سپاه قدس گیلان را تسلیت گفت.

استاندار گیلان همچنین به همراه شماری از مسئولان استانی و شهرستانی، با مادر و خانواده شهید «محمدرضا قربانی» دیدار کرد.

وی در این دیدار‌ها با گرامیداشت دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: شهدا معیار بارز ولایتمداری در جهت اعتلای نظام اسلامی هستند و بر تکریم و بهره مندی از فیوضات معنوی خانواده شهدا و ایثارگران توسط همگان به ویژه مدیران دولت سیزدهم تاکید کرد.

عباسی تصریح کرد: از مادران عزیز شهیدان فتحی مقدم و قربانی می‌خواهیم تا برای توفیق بیشتر مسئولان در مسیر خدمت بهتر به مردم ولایتمدار ایران اسلامی دعا کنند.

شهید «حمید فتحی مقدم آستانه» یازدهم مهر ۱۳۴۵، در شهرستان «آستانه‌اشرفیه» دیده به جهان گشود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. یکم آبان ۱۳۶۲، با سمت آرپی جی زن در «مریوان» توسط نیرو‌های عراقی بر اثر اصابت گلوله به قلب و گردن، به شهادت رسید.

شهید «محمدرضا قربانی» چهارم آبان ۱۳۴۶، در روستای «پنجاه» از توابع شهرستان «آستانه‌اشرفیه» به دنیا آمد. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. ۲۵ شهریور ۱۳۶۶، با سمت فرمانده گروهان در «جزیره مجنون» عراق بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سر، شهید شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار