استاندار فارس:

ورزش‌های پهلوانی و قهرمانی بهترین راه افزایش نشاط اجتماعی هستند

«ایمانیه» گفت: وظیفه دولت افزایش نشاط و شور اجتماعی است و بهترین کار برای رسیدن به این هدف حمایت از ورزش‌های پهلوانی و قهرمانی است.
کد خبر: ۵۳۳۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴ - 12July 2022

ورزش‌های پهلوانی و قهرمانی بهترین راه افزایش نشاط اجتماعی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، مراسم افتتاحیه جشنواره ملی فرهنگی ورزشی شمیم خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نام «امام رئوف علیه السلام» امروز (سه‌شنبه) با حضور مسئولین کشوری و استانی در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز (ره) برگزارشد.

«محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس در این مراسم اظهار داشت: وظیفه دولت افزایش نشاط و شور اجتماعی است و بهترین کار برای رسیدن به این هدف حمایت از ورزش‌های پهلوانی و قهرمانی است.

استاندار فارس با بیان اینکه حضور در این مراسم و بودن در جمع فرزندان برومند ایران و خانواده پاسداران انقلاب اسلامی افتخار و شکوه خاصی دارد افزود: با حمایت از ورزش از بسیاری آسیب‎های اجتماعی جلوگیری خواهد شد.

ایمانیه با بیان اینکه وظیفه ما حمایت از ورزش و ایجاد زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی برای توسعه ورزش است بیان کرد: جوانان برومند ما شایسته استفاده از بهترین امکانات ورزشی هستند و اگر زمینه ورزش برای همه فراهم شود بسیاری از آسیب‌های اجتماعی کاهش خواهد یافت.

وی همچنین با اشاره به اینکه وظیفه جوان ایرانی نشان دادن اراده ملی است افزود: قهرمانان هم در عرصه ورزش هم در عرصه اخلاق و معنویت و رفتار خود باید الگو باشند تا بتوانند دیگر اقشار جامعه به ویژه جامعه جوان را به مسیری مستقیم هدایت کنند.

در این رویداد فرهنگی ورزشی هزار و 800 شرکت‌کننده در شش رشته ورزشی به مدت سه روز رقابت خواهند کرد.

کمیته امداد، اداره کل ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و فرماندهی انتظامی استان فارس و سپاه فجر در برگزاری این رویداد مشارکت دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار