معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی:

فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان تقویت شود

«طالبی» بر تقویت روحیه ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی تأکید کرد و گفت: روحیه سلحشوری و فرهنگ ایثار و شهادت باید هنرمندانه در بین قشر جوان تقویت شود.
کد خبر: ۵۳۳۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱ - 12July 2022

روحیه سلحشوری و فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان تقویت شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «سید محمدرضا طالبی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی امروز (سه‌شنبه) در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، اظهار داشت: حوزه فرهنگ و ارشاد، فضای کاری بسیار وسیعی را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه جامعه انتظاراتی زیادی از این حوزه دارند که نیاز است به صورت ویژه و خاص به آن رسیدگی و برنامه‌ریزی شود، بیان داشت: مهم‌ترین موضوعی که باید به آن توجه شود تعمیق و نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دشمن بسیار تلاش می‌کند تا این ارزش‌ها را به ضدارزش تبدیل کند، مطرح کرد: دشمن اقداماتی را می‌خواهد به ظهور و بروز برساند که باورهای انقلابی و اسلامی را تغییر دهد و به دنبال رواج ناامیدی و القای ناکارآمدی است.

طالبی نشر مکاتب الحادی و انحرافی در حوزه فرهنگی و اجتماعی را از اقدامات دشمن ذکر و تأکید کرد: دشمن این مکاتب را پرورش می‌دهد و عامل‌گیری می‌کند مثل جریان داعش و سایر جریانات که در بین مذهب شیعه و سنی نفوذ یافته است.

وی اقامه و ترویج احکام الهی در جامعه اسلامی را موضوعات مهم دانست و بیان داشت: باید در این حوزه توجه ویژه‌ای باشد که بسیاری از مشکلات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را مرتفع می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بر تقویت روحیه ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی تأکید و خاطرنشان کرد: روحیه سلحشوری و فرهنگ ایثار و شهادت باید هنرمندانه و به طور مرتب در بین قشر جوان تقویت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار