مسئول بسیج جامعه زنان در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان:

نیاز به پوشش و حجاب امری فطری و ذاتی است

«سرکانی» گفت: نیاز به پوشش و حجاب امری فطری و ذاتی است و هر انسان عاقل و آگاهی نیاز به پوشش را با فطرت خود درک می‌کند.
کد خبر: ۵۳۳۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۸ - 12July 2022

نیاز به پوشش و حجاب امری فطری و ذاتی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «بتول سرکانی» مسئول بسیج جامعه زنان در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان امروز (سه‌شنبه) در همایش منطقه‌ای رایحه که به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، حجاب برای زنان را بیانگر آزادی دانست و اظهار داشت: امروز دشمنان از همه ابزارها برای از بین بردن حجاب و عفاف بانوان استفاده می‌کنند بنابراین برای تبیین گام دوم انقلاب باید مسئله عفاف و حجاب به خوبی رسیدگی شود.

وی با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف و راهکارهای ترویج آن در جامعه تصریح کرد: نیاز به پوشش و حجاب امری فطری و ذاتی است و هر انسان عاقل و آگاهی نیاز به پوشش را با فطرت خود درک می‌کند.

سرکانی بر ضرورت ارتقای سطح آگاهی و ایجاد حساسیت در اقشار مختلف مردم نسبت به توسعه فرهنگ عفاف و حجاب تأکید کرد و افزود: تبیین دیدگاه اسلام و آموزه‌های دینی در خصوص ضرورت رعایت اصول حیا و عفت، پوشش و دستاوردهای مثبت رعایت آن در جامعه ضروری و مهم است.

«فرهاد میمنت‌آبادی» عضو شورای شهر سنندج و رئیس پنل جایگاه تاریخی و پیشینه حجاب و عفاف در فرهنگ اسلامی - ایرانی اظهار داشت: هدف عمده این پنل این بود که توجه ویژه‌ای به مقام مادر در دوران حیات بشر باشد.

وی با بیان اینکه موقعیت راهبری زن در خانواده و جامعه تکلیف ویژه‌ای را القا کرده که باید به این مهم توجه ویژه‌ای شود، گفت: این مادر است که فنداسیون حضور یک شخص در جامعه را بنا می‌کند.

میمنت‌آبادی با ذکر اینکه امروز پوشش به یک ابزار تبدیل شده است، عنوان کرد: دشمنان دنبال ترویج بی‌عفتی و بی‌حیایی هستند، بنابراین باید خانواده‌ها بیش از پیش هوشیار باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها