فرمانده نیروی دریایی سپاه خبر داد؛

الحاق تجهیزات دفاعی جدید به نیروی دریایی سپاه

سردار تنگسیری گفت: نیروی دریایی سپاه مسیر طراحی، ساخت و تولید بومی تجهیزات دفاعی را با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان با قوت ادامه داده و تا پایان سال، چند مرحله الحاق تجهیزات دفاعی دریاپایه به‌صورت چشمگیر خواهیم داشت.
کد خبر: ۵۳۴۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹ - 13July 2022

سردار تنگسیریبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس به نقل از سپاه‌نیوز، سردار دریادار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه در بازدید از مرکز تخصصی بازسازی شناوری شهید محلاتی (ره)، مراحل طراحی، ساخت، بهینه‌سازی و تولید بومی ملزومات و تجهیزات دریایی را ستود.

سردار تنگسیری در این بازدید ضمن تشکر از مجاهدان عرصه تلاش و کار جهادی در کارگاه‌های فنی مهندسی این مرکز که به‌صورت شبانه‌روزی و در گرمای بالای محیط، بصورت جهادی و خستگی‌ناپذیر، تلاش می‌کنند تا چرخه‌های اقتصادی نظام اسلامی به حرکت رو به رشد خود ادامه دهد، از اقدامات انجام شده در راستای بومی‌سازی، دانش‌افزایی، ارتقاء سطح کیفی و بهینه‌سازی ساخت و تولید با کیفیت تجهیزات تخصصی دریایی در این مرکز قدردانی کرد.

وی در جمع کارکنان این مرکز با ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی به آنان، اظهار داشت: همان‌گونه که امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بعنوان سال «تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» تعیین شده است، باید بیشتر از گذشته با حمایت و پشتیبانی از شرکت‌های دانش‌بنیان، موجبات ترقی و پیشرفت تولیدات بومی و ارتقای سطح کیفی تجهیزات و سازه‌های دفاعی گام برداریم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: این نیرو از سال‌های گذشته با توکل بر خداوند متعال و توجه به دانش کیفی دانشمندان جوان انقلابی و متعهد کشورمان و استفاده از توانمندی آنان، موفق شده بخشی از تجهیزات دفاعی خود را با بهره‌گیری از دستاورد‌های آنان بکار بگیرد.

دریادار تنگسیری خاطرنشان کرد: در زمانی که تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ما شدت یافت، ما در نیروی دریایی سپاه با حمایت و استفاده از توانمندی همین شرکت‌های دانش بنیان، با توکل بر خداوند متعال، توانستیم تحریم‌ها را در حوزه دفاعی خنثی نماییم و موفق شدیم تجهیزات دفاعی مورد نیاز خود را تامین نماییم.

فرمانده ندسا با نتیجه‌بخش خواندن تعامل هم‌افزا و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی، گفت: ما امسال هم با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای، با قوت در نیروی دریایی سپاه مسیر طراحی، ساخت و تولید بومی تجهیزات دفاعی را با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان ادامه می‌دهیم و با توکل خداوند متعال تا پایان سال، چند مرحله الحاق تجهیزات دفاعی دریاپایه به‌صورت چشمگیر خواهیم داشت.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار