فرمانده نیروی دریایی سپاه:

رزمندگان «ندسا» از توان رزمی مطلوبی برخوردارند

دریادار تنگسیری گفت: وضعیت آمادگی، توان رزم و روحیه سلحشوری رزمندگان نیروی دریایی سپاه در جزایر جنوبی کشور، مطلوب است.
کد خبر: ۵۲۷۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰ - 08June 2022

توان رزم و روحیه سلحشوری رزمندگان در جزایر جنوبی کشور مطلوب استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در جمع خادمین حرم مطهر رضوی (ع) در جزیره بوموسی، پرچم مقدس امام علی‌بن موسی‌الرضا (ع) را زیارت کرد.

کاروان زیر سایه خورشید رضوی مستقر در استان هرمزگان با قایق‌های تندرو نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جزیره بوموسی رسید و در جمع مردم ولایتمدار این جزیره حضور یافت و فضای جزیره را با بوی مهر رضوی عطرآگین و معنویت خاصی بخشید.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در این مراسم با تقدیر و تشکر از اقدام تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر انتقال پرچم متبرک حرم مطهر رضوی (ع) به شهرها، روستاها، مساجد، مراکز درمانی و اجتماعات مردمی اظهار داشت: وجود پرچم متبرک امام رضا (ع) در جزایر خلیج همیشه فارس جمهوری اسلامی ایران یادآور خاطرات به‌یادماندنی ایام دفاع مقدس است که در مواقع خاص این پرچم متبرک در بین رزمندگان حضور می‌یافت و فضای عمومی جبهه را عطرآگین و روحیه جهادی و معنویت رزمندگان را تقویت می‌کرد. پرچم متبرک امام رضا (ع) نماد معنویت و عطوفت رضوی است.

وی که به‌منظور بررسی آخرین وضعیت آمادگی رزم دریادلان نیروی دریایی سپاه به جزایر نازعات سفر کرده بود، گفت: وضعیت آمادگی، توان رزم و روحیه سلحشوری رزمندگان در جزایر مطلوب است و یقین داریم یکی از عوامل مؤثر و پیش‌برنده در حفظ این آمادگی، بعد از عنایت خداوند سبحان، وجود معنویت و توسلات به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.

سردار تنگسیری خاطرنشان کرد: ما در ایران اسلامی بر خود واجب می‌دانیم که برای برخورداری از نعمت عظیم ولایت و لطف و عطوفت خاص امام رضا (ع)، امام خوبی‌ها، از خدای متعال تشکر کنیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها