نگارخانه مقاومت نیروی زمینی ارتش در قم افتتاح شد

نگارخانه مقاومت با محوریت ایثارگری‌های نیروی زمینی ارتش در دوران ایثار و شهادت، با حضور معاون هماهنگ کننده این نیرو در محل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم افتتاح شد.
کد خبر: ۵۳۴۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵ - 14July 2022

نگارخانه مقاومت نیروی زمینی ارتش در قم افتتاح شدبه گزارش دفاع‌پرس از قم، نگارخانه مقاومت در آستانه برگزاری یادواره شهدای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران‌ با حضور امیر «عباس فلاح» معاون هماهنگ کننده این نیرو در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم افتتاح شد.

امیر فلاح در خصوص افتتاح نگارخانه مقاومت اظهار داشت: این نگار خانه‌ها می‌تواند کمک کند تا نسل جدید بهتر با رشادت‌ها فرزندان این سرزمین برای حفاظت از این مرز و بوم آشنا شوند.

وی افزود: نسل امروز نیاز به المان‌هایی از ارزش آفرینی‌های جوانان در نیرو‌های مسلح در زمان دفاع مقدس دارند تا یاد و خاطره‌های شهدا و رزمندگان برای جوانان امروز تداعی شود.

حجت الاسلام علی لقمان‌‌پور مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در آئین افتتاح نگارخانه گفت: این نگارخانه در آستانه برگزاری یادوار ارتش در استان قم مزین به تصاویر شهدا و عکس‌های امیران و فرماندهان ارتش در زمان دفاع مقدس است و همچنین ماکت تجهیزات هوا نیروز در این نگار خانه در معرض نمایش قرار گرفته است.

نگارخانه فوق دربرگیرنده تصاویر، اسناد و جداول آماری از شهدا و دلاورمردی‌های نیروی زمینی ارتش و هوانیروز در جبهه و پشتیبانی از رزمندگان اسلام است؛ این نگارخانه تا زمان برگزاری یادواره در تاریخ ۲۹ تیر در معرض دید عموم قرار دارد.

در مراسم افتتاح نگارخانه، سرهنگ محسن صادق‌نیا، مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش، حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر موسوی بی‌باک معاون فرهنگی و روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی نزاجا، علی‌اکبر خوش‌گفتار رئیس ستاد کنگره ملی شهدای قم، سرهنگ نعمت محسنی زرین فرمانده ارشد ارتش در قم و سرهنگ امیر کریمی شادی فرمانده آمادگاه شهید فراشاهی حضور داشتند.

یادواره شهدای نیروی زمینی ارتش، روز چهارشنبه ۲۹ تیر از ساعت ۱۸ در سالن همایش مدرسه علمیه امام خمینی (ره) واقع در میدان جهاد قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار