دومین نشست هماهنگی برگزاری همایش جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس برگزار شد

دومین نشست هماهنگی برگزاری همایش جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۴۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۱ - 14July 2022

دومین نشست هماهنگی برگزاری همایش جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس برگزار شد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، نشست هماهنگی برگزاری همایش ملی جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس با حضور فرمانده کل ارتش، معاون هماهنگ کننده آجا، فرماندهان نیرو‌های چهارگانه، رییس هیأت معارف جنگ شهید سپهبدصیاد شیرازی، روسای سازمان‌های حفاظت و عقیدتی سیاسی آجا، رئیس مرکز مطالعات راهبردی آجا و جمعی از دست اندرکاران این برنامه در ستاد آجا برگزار شد.

امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در این نشست ضمن تاکید بر استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود برای برگزاری با شکوه این همایش و پاسخگویی به نیاز‌های نسل جوان در حوزه علم و فناوری با بهره‌گیری از اندوخته‌های دفاع مقدس، اظهار داشت: هشت سال جنگ تحمیلی استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران، صحنه تبلور باور‌های یک ملت ولایی در دفاع از آزادی و رسیدن به اهداف الهی خویش بود که در راه نیل به آن از همه چیز خود گذشته است. این ایثار‌ها بود که باعث شد این نظام مقدس قله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح کند و به این رشد و تعالی امروزی دست یابد.

وی ادامه داد: حبهه‌های نبرد همان‌گونه که حضرت امام (ره) فرمودند مدرسه و دانشگاهی بود که سرمنشاء بسیاری از پیشرفت‌های علمی و فناوری، فرهنگی و اجتماعی و... شد. باید این چشمه‌های گوارا و جوشان پیشرفت را که با فداکاری رزمندگان اسلام پس از سال‌ها مجاهدت به دست آمده است، با برگزاری همایش‌ها و نشست‌های علمی و فناوری به جوانان این مرز و بوم بنوشانیم.

در این نشست نحوه برگزاری همایش، نشست‌های تخصصی و تنظیم مقالات وزین در محور‌های مرتبط با استفاده از ظرفیت‌های آجا با بیان نقطه نظرات حاضرین در جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها