رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

جهاد تبیین راه مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن است/ خط قرمز ما عفاف و حجاب است

حجت‌الاسلام آقاجانپور گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید بر جهاد تبیین دارند، در این میدان جنگی که دشمن با به کار گیری امپراطوری رسانه‌ای تلاش دارد دستاورد‌های انقلاب اسلامی را زیر سؤال ببرد، جهاد تبیین راه مقابله با این جنگ است.
کد خبر: ۵۳۴۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶ - 14July 2022

جهاد تبیین راه مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ضیاءالدین آقاجانپور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در اولین همایش ولایت مداران و جهاد تبیین که صبح امروز (پنج‌شنبه) در سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح برگزار شد، اظهار داشت: کار ارزشمندی که سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح در تدوین اطلس دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران انجام داده بسیار ارزشمند است.  

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: خداوند به پیامبر (ص) می‌فرمایند از نعمت‌هایی که به مردم داده‌ایم برای آن‌ها بگو و اگر بخواهیم از بزرگترین نعمت‌ها بگوییم همین نعمت امامت و ولایت است که در آستانه عید غدیر هستیم، این نعمت به قدری بزرگ است که بدون این نعمت و بیان آن حتی همه زحمات پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله نیز در صورت اعلام نکردن آن در غدیر خم رسالت را ناتمام می‌گذارد و دین، دین نیست و جهاد، نماز و حج بدون ولایت قبول نیست. وقتی پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله در غدیر خم ولایت علی (ع) را اعلام کرد خداوند متعال اعلام کردند که امروز دین را بر شما تکمیل کردیم.

حجت‌الاسلام آقاجانپور گفت: آن اسلامی که برخی کشور‌های حوزه خلیج فارس دارند براساس ایات قرآن کریم دین و اسلام حقیقی نیست.

وی تصریح کرد: با نعمت ولایت دین کامل می‌شود و اسلام حقیقی براساس آیات قرآن کریم اسلام علوی است. بر همین اساس است که می‌گویند روز عید غدیر را گرامی بدارید، زیرا روز عید غدیر روز شادی و تهنیت است و به هم این عید را تبریک و تهنیت بگوئید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع خاطر نشان کرد: باید خداوند متعال را به دلیل اینکه ما را از متوسلین به امیر المومنین علی علیه السلام قرار داد شکر گذار باشیم، این نعمت بزرگ خداوند متعال بود که پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان معجزه قرن در کشور ما رخ داد، در حالی که هیچ تحلیلگری فکر بروز چنین انقلابی را نمی‌کرد.

حجت‌الاسلام آقاجانپور با اشاره به تدوین اطلس دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران توسط سازمان جغرافیای نیرو‌های مسلح گفت: مقام معظم رهبری تاکید بر جهاد تبیین دارند، در این میدان جنگی که دشمن با به کار گیری امپراطوری رسانه‌ای تلاش دارد دستاورد‌های انقلاب اسلامی را زیر سوال ببرد، جهاد تبیین راه مقابله با این جنگ است.

وی ادامه داد: امروز ایران به چرخه کامل فناوری فضایی رسیده و در جراحی قلب و پیوند قلب و سلول‌های بنیادین در رده‌های اول جهان است و به اقتدار علمی رسیده است. هر کشور و ملتی که بخواهد به اقتدار برسد باید از راه اقتدار علمی باشد.

حجت‌الاسلام اقاجانپور گفت: آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها می‌خواهند انحصار علمی و فناوری در حوزه‌های مختلف هسته‌ای و پزشکی در دست خود آن‌ها باشد، اما ایران اسلامی به برکت خون شهدا این انحصار را شکسته‌اند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع خاطر نشان: در چند صد سال اخیر حاکمان خائن و نالایق شهر‌ها و دیار‌های ما را واگذار کردند، اما جمهوری اسلامی ایران اجازه نداد در جنگ تحمیلی یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمن بماند، امروز اقتدار دفاعی ما بومی است و ما هواپیما جنگی، کشتی‌های اقیانوس پیما و ماهواره بر می‌سازیم.

وی افزود: امروز دشمنان سرمایه گزاری کرده و فرمان کشف حجاب می‌دهند، زیرا می‌دانند که این دستاورد‌های انقلاب اسلامی به برکت همین ایمان و اعتقاد و عزت ماست و خط قرمز ما همین عفاف، حجاب و عزت ماست.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار