دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان مازندران:

تقویت غدیر تقویت جایگاه رفیع ولایت فقیه است

حجت‌الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه تقویت غدیر تقویت جایگاه رفیع و بلند ولایت فقیه است، گفت: باید مدیریت غدیر را در تاریخ دنبال کنیم.
کد خبر: ۵۳۴۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹ - 14July 2022

تقویت غدیر تقویت جایگاه رفیع و بلند ولی فقیه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «عباسعلی ابراهیمی» دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان مازندران امرور در جلسه هم اندیشی روحانیون استان با بیان اینکه بنیاد بین المللی غدیر کشور دو برنامه را به عنوان اهداف کار خود دارد و همان را در سطح استان مورد عمل قرار می‌دهد که یکی از آن‌ها بزرگداشت رویه‌ها و فعالیت‌های سنتی نیاکان است، اظهار داشت: در مکاتباتی که با دستگاه‌ها داشتیم از آن‌ها خواسته شد برای گرامیداشت فرهنگ غدیر اهتمام ویژه داشته باشند.

وی افزود: همچنین بنیاد بین المللی استان کتبا به ائمه جمعه شهر‌های استان نوشته‌اند که به عنوان رئیس این ستاد، خدمتگزاری کار غدیر را مدیریت کنید.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه با بازاریان جلسه گذاشتیم تا در این راستا میدان‌داری سطح بازار را از ایستگاه صلواتی تا سایر تبلیغات را عهده دار باشند، گفت: مسائل مربوط به پیاده روی و ورزش را هم پیگیری داشتیم که امسال انجام شد.

این مسئول با اشاره به اینکه هیئات، بقاع متبرکه، سمن‌ها و نهاد‌های مردمی را در این طریق فعال کردیم، بیان داشت: امسال چشم انداز خوبی را در مسئله غدیر شاهدیم که با اندیشه نماینده ولی فقیه در استان انجام می‌شود و نمادی را در استان ولایتمدار و علوی‌تبار به نمایش گذاشته شود که روز هیجده ذی الحجه همراه با شتر و کاروان‌ها و حرکت‌های مردمی و اجتماع سادات اتفاق می‌افتد که به عنوان پیشانی استان به ثبت برسد.

حت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: حضور اساتید دوره دیده غدیر، شعرخوانی شعرا و نویسندگان، حمایت از پایان نامه‌های دکترا با رویکرد غدیر، تجلیل از حافظان خطبه غدیر و نهج البلاغه، برگزاری مسابقه غدیر و نخستین کنگره بین المللی راهکار‌های گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج البلاغه از جمله برنامه‌های بنیاد بین المللی غدیر استان است.

این مسئول با بیان اینکه غدیر مسیر اکمال دین است، عنوان کرد: غدیر رسالتش تمام شدنی تیست و باید بعد از این پایه گذاری بشود و باید غدیر را یاری کنیم و با چراغانی، سخنرانی، جلسات و برنامه‌های مختلف گرامی بداریم.

وی با بیان اینکه تقویت غدیر تقویت جایگاه رفیع و بلند ولی فقیه است، گفت: باید مدیریت غدیر را در تاریخ دنبال کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار