رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

کادرسازی از اهداف طرح ولایت در جهت تحقق گام دوم انقلاب است

سردار «سلیمانی» گفت: یکی از اهداف مهم طرح ولایت قدم برداشتن در گام دوم انقلاب در راستای کادرسازی است چراکه چشم امید کشورهای مسلمان و حتی بشریت به ملت ایران دوخته شده است.
کد خبر: ۵۳۴۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۲ - 14July 2022

کادرسازی از اهداف طرح ولایت در جهت تحقق گام دوم انقلاب استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، افتتاحیه کشوری طرح ولایت بسیج دانشجویی با حضور سردار سرتیپ پاسدار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز (پنجشنبه) در رواق شیخ حر عاملی حرم مطهر رضوی برگزار شد.

سردار سلیمانی در این مراسم ضمن گرامیداشت دهه ولایت اظهار داشت: اگر اتفاقات زمان حال حاضر را با قبل از سال ۱۳۵۷ مقایسه کنیم؛ تغییرات بزرگ و عظیمی در سطح جهان شاهد خواهیم بود که بدون تردید این تغییرات متأثر از رویداد بزرگ انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک سرآغاز مهم و تعیین‌کننده‌ای برای بشریت است، افزود: زمانی که جهان به ۲ قطب یا اردوگاه شرق و غرب تقسیم شده بود؛ پیروزی انقلاب اسلامی باعث شد که از طرفی زمینه فروپاشی اردوگاه شرق با محوریت اتحاد جماهیر شوروی فراهم شود که این فروپاشی توسط امام خمینی (ره) در نامه ایشان به گورباچف پیش‌بینی شده بود و از طرف دیگر امروز شاهد به بن‌بست رسیدن تمدن غرب هستیم که ریشه‌ در رویدادهای زمان رنسانس دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بر اساس یک برنامه بلند و راهبردی شروع و به پیروزی رسیده است، یادآور شد: زمانی که رهبر انقلاب در ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ بیانیه گام دوم انقلاب را ابلاغ فرمودند در آن بیانیه تاریخ انقلاب به ۲ چله تقسیم شد که چله اول آن شامل پیروزی انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران است و در چله دوم بایستی به سمت اتفاقاتی مثل دولت اسلامی، جامعه اسلامی و مهدوی و در نهایت تمدن اسلامی حرکت کنیم.

این فرمانده ارشد سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت دوره طرح ولایت در گام دوم انقلاب گفت: یکی از اهداف مهم طرح ولایت قدم برداشتن در گام دوم انقلاب در راستای کادرسازی است چراکه چشم امید کشورهای مسلمان و حتی بشریت به ملت ایران دوخته شده است. برای نمونه اگر به شرایط فلسطین پس از قراردادهای ننگین نگاهی بیاندازید؛ خواهید دید که انقلاب اسلامی ایران به ملت فلسطین و حتی جهان اسلام در مواجهه با غده سرطانی اسرائیل جان دوباره‌ای داده است.

وی بیان داشت: بعد از پیروزی‌های ملت فلسطین ما شاهد پیروزی مردم افغانستان و عراق در مواجهه با اشغالگران روس، آمریکایی و حتی داعش هستیم. این اتفاقات باعث شده که چشم ملل مسلمان متوجه شما جوانان باشد.

سردار سلیمانی با بیان این مطلب که دوره‌های طرح ولایت باید در ابعاد گسترده‌تری شکل بگیرد و در سطح دانشجویی متوقف نشود، تأکید کرد: شما جوانان می‌توانید سرمنشا کادرهای دیگر در جریان انقلاب باشید. روزی از رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره کارهای انجام نشده و بر زمین مانده پرسیدند ایشان در پاسخی به این مضمون فرمودند آن کار تربیت کادر برای انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران دارای اهدافی بزرگ و رسالت جهانی هست که به مدد بشریت آمده است، گفت: یک جریان یا اتفاقی مثل اجرای سرود سلام فرمانده وقتی که اجرا شد حتی در جوامع غربی نیز مورد توجه قرار گرفت که این نکته حکایت از آن دارد که انقلاب اسلامی ایران به دنبال نجات بشریت از چنگال تفکر صهیونیستی است.

این فرمانده ارشد سپاه پاسداران گفت: وقتی که الگوی جذاب جمهوری اسلامی ایران با میدان‌داری شما جوانان مورد توجه قرار گیرد و با همت شما نرم‌افزاری دولت اسلامی محیا شود خواهید دید که کشورهای مسلمان و آزاده دنیا از این مدل الگوبرداری خواهند کرد.

وی با بیان اینکه طبق پیش‌بینی امام خمینی (ره) قرن پیش‌رو، از آن اسلام و فتح سنگرهای کلیدی جهان است، خاطرنشان کرد: امسال، نخستین سال از آن قرن مورد اشاره است. تمامی وعده‌ها و پیش‌بینی‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکنون محقق شده‌اند و ملت ایران، آن روز را خواهند دید.

سردار سلیمانی ادامه داد: روند حرکت برای اسلام، روند پیروزی است و روند حرکت برای سلطه‌گران یک روند خواری و فروپاشی. این روند با سفر جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا به منطقه غرب آسیا تغییر نمی‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت: آنهایی که روزی نظریه پایان تاریخ را طرح کرده بودند در نظر خود تجدید کرده و به پایان تمدن غرب اقرار کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار