معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران:

«اقتصاد مقاومتی» و «مدیریت جهادی» رمز موفقیت در جنگ ترکیبی است

«علیخانی» با بیان اینکه امروز تلاش دشمن اختلال در توسعه برای برهم زدن نظام اقتصادی ماست، رمز موفقیت را در جنگ ترکیبی راهبرد اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی برشمرد.
کد خبر: ۵۳۴۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳ - 14July 2022

«اقتصاد مقاومتی» و «مدیریت جهادی» رمز موفقیت در جنگ ترکیبی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «رضا علیخانی» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران امروز در جلسه کارگروه توسعه، برنامه ریزی و عمران شهرستان محمود آباد با تبریک دهه امامت و ولایت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، برگزاری این نشست را در راستای تحقق محرومیت زدایی، توسعه متوازن و عدالت در ارائه خدمات دانست و بر درک مسائل، چالش‌های استان و تدابیر رفع این موانع و مشکلات و انجام تعهدات و تکالیف قانونی تاکید کرد.

وی با اشاره به رویکرد و تغییر راهبرد دشمن در جنگ ترکیبی، اظهار داشت: امروز در ترکیب جنگ اقتصادی و نرم قرار داریم که تلاش دشمن اختلال در توسعه برای برهم زدن نظام اقتصادی ماست که یقین داریم با اعتقاد دینی و بصیرت و باور مردم و تصمیمات و تدابیر حکیمانه ولایت دشمن توفیقی در این زمینه نخواهد داشت.

علیخانی رمز توفیق ما را در این جنگ، راهبرد اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی برشمرد و بیان داشت: مدیریت جهادی باید توام با خلاقیت در عمل و تلاش فراتر از وظایف و معنویت و اخلاص مدیران و ترکیب تخصص و اقدام با برنامه باشد.

معاون استاندار مازندران با توجه به شعار سال، بکارگیری فناوری‌های نوین در رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال را خواستار شدند.

وی فلسفه برقراری این جلسه را در اولویت مسائل و چالش‌های شهرستان برشمرد و خاطر نشان کرد که با توجه ظرفیت‌ها و پتانسیل گردشگری و کشاورزی و کریدور حمل نقل، اولویت برنامه‌ها باید در این محور‌ها با تاکید بر خود اتکایی شهرستان در دستور کار قرار گیرد.

علیخانی عمده مسائل شهرستان را محور‌های مواصلاتی، موضوع آب و فاضلاب‌های شهری، ساخت و ساز‌های غیر مجاز، شهرک صنعتی و افت فشار و ناترازی بار برق و موضوع مدیریت بحران دانست و گفت: باید نسبت به کانالیزه کردن آب‌های هدر رفتی طغیان رودخانه با مستعد سازی و ایمن سازی دیوار‌های حفاظتی اقدام لازم بعمل رسانیم.

معاون استاندار مازندران در پایان از تلاش‌های اصحاب رسانه در جهت اطلاع رسانی و آگاهسازی جامعه تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار