امام جمعه دزفول:

پیام غدیر باید جهانی شود

قاضی دزفولی گفت: عید غدیر را باید به جایگاه اصلی آن برگردانیم و پیام آن را جهانی کنیم زیرا مسلمانان همانقدر که از غدیر فاصله گرفتند از صلح، آرامش و امنیت جهانی نیز فاصله گرفتند.
کد خبر: ۵۳۴۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰ - 15July 2022

پیام غدیر باید جهانی شودبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام «سید محمدعلی قاضی دزفولی» در خطبه‌های نمازجمعه امروز دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر اظهار داشت: آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها با مشاهده اقتدار و اثرگذاری جمهوری اسلامی دچار سردرگمی و حسرت بیشتری می‌شوند.

وی با بیان اینکه اروپایی‌ها در مسائل بین المللی دست پاچه شده و مدام راهبرد عوض می‌کنند، افزود: دشمنان تصور می‌کنند با تعویض راهبرد، برنامه و نقشه می‌توانند کاری از پیش ببرند.

امام جمعه دزفول گفت: رئیس جمهور کودن آمریکا در منطقه راه افتاده و تصور می‌کند می‌تواند منطقه را علیه جبهه مقاومت با اسرائیل منسجم کند ولی هرچه پیش می‌رود مستاصل تر می‌شود.

وی تهدیدهای دشمن را طنزگونه خواند و یادآور شد: دغل بازی‌های برجامی آنها با بهانه‌ها و بدعهدی‌ها نیز کاری برایشان از پیش نمی‌برد زیرا با وجود شرایط سیاسی بین المللی، جنگ اوکراین و موضوع انرژی به طور قطع باید به تعهدات خود عمل کنند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی بر ضرورت تداوم مقاومت ملت ایران در مقابل سیاست‌های دشمن تاکید کرد و گفت: با اقدامات عزتمندانه دولت ایران در مذاکرات هسته ای و برجام، شکل گیری دیپلماسی فعال اقتصادی و عضویت در گروه‌های اقتصادی مختلف دنیا به زودی شوک اقتصادی در مقابل گرانی و تورم در کشور اتفاق خواهد افتاد.

خطیب جمعه دزفول متذکر شد: دشمن اکنون با توجه به مقاومت و ایستادگی ما و اعمال تحریم‌ها خود دچار شکنندگی اقتصادی شده‌اند و ناچارند تحریم‌ها را بردارند.

وی در فرازی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه از دست اندرکاران برنامه‌های دهه امامت، ولایت و عید غدیر نیز قدردانی کرد و گفت: باتوجه به افزایش آمار کرونا در کشور رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ضروری است تا بتوانیم از این شرایط نیز عبور کنیم.

قاضی دزفولی همچنین ولادت امام هادی(ع) و عید غدیر را به دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت تبریک گفت و افزود: عید غدیر را باید به جایگاه اصلی آن برگردانیم و پیام آن را جهانی کنیم زیرا مسلمانان همانقدر که از غدیر فاصله گرفتند از صلح، آرامش و امنیت جهانی نیز فاصله گرفتند.

خطیب جمعه دزفول با بیان اینکه فلسفه اصلی امامت ائمه اطهار، شباهت جویی انسانها با این حضرات است، یادآور شد: باید در زندگی، رفتار، گفتار، اندیشه و تفکرمان شبیه ائمه اطهار شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار