معاون آموزش فراجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

سربازان فراجا باتوجه به محل ماموریت آموزش‌های تخصصی فرا می‌گیرند

سردار جانثاری با بیان اینکه همه سربازان فراجا آموزش‌های رزم مقدماتی را فرا می‌گیرند، گفت: سربازانی که در پلیس‌های مختلف مشغول به خدمت می‌شوند دوره‌های تخصصی ماموریت‌های محوله را فرامی‌گیرد.
کد خبر: ۵۳۴۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳ - 16July 2022

سربازان باتوجه به محل ماموریت آموزش‌های تخصصی فرا می‌گیرندحبیب‌الله جانثاری معاون آموزش فرماندهی انتظامی کل کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه جوانان در سربازی از محیط خانواده جدا و وارد اجتماع می‌شوند، اظهار داشت: امروز نیروهای مسلح مصمم هستند که جوان را در حوزه‌های مختلف از جمله دینی و انقلابی تربیت و آموزش دهند و مهارت شغلی را به او بیاموزند تا وقتی وارد عرصه اجتماع می‌شود با فضای مهارت آموزی، رفتار اجتماعی و سلسله مراتب آشنا باشد.

سردار جانثاری با اشاره به اینکه فضای نیروهای مسلح امروز به گونه‌ای است که جوانان را برای حضور در اجتماع آماده می‌کند، گفت: فراجا نیز یکی از سازمان‌های نیروهای مسلح است که در همه مراکز اجرایی و آموزشی آن زیرساخت‌ها و کارگاه‌های مهارت آموزی برای آموزش مهارت‌های مختلف راه‌اندازی شده است.

معاون آموزش فراجا افزود: سربازان در مراکز انتظامی و در رده‌های خدمتی بعد از آموزش به مراکز فنی و حرفه ای معرفی و مدرک اخذ می‌کند؛ همچنین سربازان پس از پایان خدمت نیز می‌تواند با دریافت وام اشتغال یک شغل برای خود راه اندازی کند.

وی درباره آموزش به سربازان برای حضور در نقاط صفر مرزی و خاطرنشان کرد: همه برنامه‌های آموزشی ما برای توانمندسازی سربازان است؛ با توجه به این آموزش‌ها سربازان که در بخش های مختلف خدمت می کنند صدها ماموریت موفق را انجام می دهند.

سردار جانثاری با بیان اینکه همه سربازان آموزش‌های رزم مقدماتی را فرامی گیرند، اظهار داشت: سربازانی که در پلیس‌های مختلف مشغول به خدمت می‌شوند طبیعتا دوره‌های تخصصی ماموریت های محوله را فرامی‌گیرد و بعد از آن وارد عرصه ماموریتی می‌شود و صرفا با فراگرفتن آموزش های عمومی وارد کار در پلیس‌های تخصصی نمی‌شوند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار