رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور مطرح کرد؛

بسیج ۴۰ دستگاه کشوری و لشکری برای مهارت‌آموزی سربازان

حسینی‌نیا گفت: از میان ۱۹ گروه مخاطب مهارت‌آموزی، یکی از مهم‌ترین آن‌ها نیرو‌های مسلح و به‌ویژه سربازان هستند.
کد خبر: ۵۳۴۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴ - 16July 2022

مهارت آموزی سربازان مهم‌ترین اولویت سازمان فنی و حرفه‌ایی

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «غلامحسین حسینی‌نیا» رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در اولین جشنواره سرباز ماهر، کارآمدی و اشتغال اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین این گروه‌ها نیرو‌های مسلح و به‌ویژه «سربازان» هستند که دوره‌های مختلف مهارت‌آموزی برای آن‌ها برگزار می‌شود.  

حسینی‌نیا ارائه آموزش‌های مهارتی را وظیفه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور مهارت‌آموزی برشمرد و گفت: ارائه آموزش‌های مهارتی به‌خصوص به جوانان یک عبادت بزرگ محسوب می‌شود.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر مهارت‌آموزی و توانمندی نسل جوان و به‌ویژه سرباران تأکید دارند، ما نیز همه توان خود را برای تحقق این امر مهم به کار گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه ۴۰ دستگاه کشوری و لشکری برای مهارت‌آموزی نیرو‌های مسلح و سربازان بسیج شده‌اند، یادآور شد: ۱۲۰ هزار نفر در سال گذشته تحت آموزش‌های مهارتی قرار گرفته‌اند و در سه‌ماهه نخست سال جاری نیز ۳۷ هزار نفر از افراد زیرمجموعه نیرو‌های مسلح در هفت هزار و ۳۰۰ کارگاه مهارت‌آموزی و با وجود تفاهم‌نامه‌ای که از قبل بین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و دستگاه‌های اجرایی به امضا رسیده است، آموزش‌های مهارتی مختلف را فراگرفته‌اند.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار