مسئول خانه‌های احسان استان خوزستان خبر داد:

توزیع بیش از ۳۲ هزار پرس غذا در محلات خوزستان به مناسبت عید غدیر

جزایری با بیان اینکه جشن‌های عید غدیر با محوریت اطعام در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری برگزار می شود، گفت: بر همین اساس بیش از ۳۲ هزار پرس غذا از سوی خانه‌های احسان استان خوزستان طبخ و در محلات تحت پوشش توزیع می شود.
کد خبر: ۵۳۴۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹ - 16July 2022

توزیع بیش از ۳۲ هزار پرس غذا در محلات خوزستان به مناسبت عید غدیربه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «سیدعلی جزایری» مسئول خانه‌های احسان استان خوزستان امروز در جمع اصحاب رسانه با تبریک عید سعید غدیر اظهار داشت: طرح خانه‌های احسان از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات کم برخوردار در استان خوزستان در حال اجرا است.

وی افزود: خانه‌های احسان در ۱۰ محله و ۸ شهرستان استان خوزستان آغاز به کار کرده که فعالیت‌های گوناگونی را تاکنون در این محلات انجام داده‌ایم.

مسئول خانه‌های احسان استان خوزستان درباره برنامه‌های دهه ولایت و عید غدیرخم نیز بیان کرد: برای ایجاد نشاط و جریان اجتماعی و فرهنگی در عید غدیر، برنامه‌هایی را در نظر داریم که در این شهرستان‌ها اجرا می شود.

جزایری گفت: کوی تابوک در آبادان، کوی شهید صباغان و کوی امام رضا(ع) در بندر امام خمینی(ره)، کوی شهید محسن در شهرستان کارون، کوی سیاحی و کوی طاهر در اهواز، کوی حاشیه دوار در شوش، کوی کارگران در حمیدیه، محله کلگه در مسجدسلیمان و کوی مهاجران در رامهرمز از جمله محلات تحت پوشش خانه‌های احسان استان خوزستان هستند که ما در این نقاط جشن غدیر را برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه جشن‌های عید غدیر با محوریت اطعام در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری برگزار می شود، خاطرنشان کرد: بر همین اساس بیش از ۳۲ هزار پرس غذا از سوی خانه‌های احسان استان خوزستان طبخ و در محلات تحت پوشش توزیع می شود.

مسئول خانه‌های احسان استان خوزستان اضافه کرد: همچنین راهپیمایی و جشن خیابانی در شب غدیر و روز غدیر نیز در برخی از محلات مورد نظر اجرا می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها