مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل:

خانواده‌های شهدا و ایثارگران الگوی مسئولان هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران چه در دوران دفاع مقدّس و چه بعد از اتمام جنگ تحمیلی، از آزمون ولایت‌پذیری و فداکاری سربلند بیرون آمده‌اند و الگوی مسئولان هستند.
کد خبر: ۵۳۴۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹ - 16July 2022

خانواده‌های شهدا و ایثارگران الگوی مسئولان هستندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «داور نوری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در این دیدار‌ها ضمن تجلیل از صبر و پایداری خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران چه در دوران دفاع مقدّس و چه بعد از اتمام جنگ تحمیلی، از آزمون ولایت‌پذیری و فداکاری سربلند بیرون آمدند و الگوی مسئولان هستند.

نوری افزود: ولایت‌پذیری و اخلاص انسان را باید در شرایط سخت ارزیابی کرد و خانواده‌های شهدا و ایثارگران در بحبوحه دفاع مقدّس به خوبی از ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب (ره) تبعیّت کردند و اخلاص و فداکاری خود را به رخ کشیدند، بنابراین این عزیزان الگویی کامل و شایسته برای مسئولان هستند.

مدیرکل بنیاد استان اردبیل ادامه داد: مشکلات امروز جامعه تنها با اتکّا به مدریت جهادی و با ایثارگری حل می‌شود و از طریق ترویج فرهنگ متعالی ایثار و شهادت می‌توان رفع تمامی مشکلات موجود در جامعه را نوید داد.

مدیرکل بنیاد استان و غلامعلی، ولی نژاد سرپرست معاونت تعاون و امور اجتماعی بنیاد در این دیدار‌ها با خانواده‌های شهیدان معظم «اشرف کیانی»، «علی و محمود آل طاها»، «حاتم حسینی»، «سید طه جناتی»، «عبدالهادی موسوی»، «میرحمید موسوی» و «احمد نظافت» و همچنین از جانبازان گرانقدر «علی حاجی‌پور»، «قاسم ایرج»، «فیض‌اله محمدنژاد» و «میرمعصوم موسوی» دیدار کردند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار