مدیرکل بنیاد شهید قم:

شهدا منتظران واقعی حضرت ولیعصر (عج) بودند

در آستانه عید غدیر خم و در دهه ولایت، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با دو خانواده شهید سادات استان دیدار کرد.
کد خبر: ۵۳۴۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲ - 16July 2022

شهدا منتظران واقعی حضرت ولیعصر (عج) بودندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «حسن هنرمند» در دیدار با پدر شهید «سید سجاد روشنایی» شهید مدافع حرم و مادر شهیدان «رسول و عبدالامیر میرشفیعی» اظهار داشت: واقعه بزرگ غدیر آنقدر از اهمیت برخوردار است که اگر واقع نمی‌شد، دین هم کامل نمی‌شد.

جت‌الاسلام حسن هنرمند ادامه داد: عید غدیر عید بزرگ مسلمین، عید ولایت و امامت است، غدیر ثابت کرد، دین با ائمه اطهار (ع) کامل می‌شود و امروز زمین منتظر منجی عالم بشریت و آخرین امام است و وظیفه غدیریان است تا زمینه‌ساز ظهور باشند. شهدا منتظران واقعی بودند.

وی تأکید کرد: شهدا با تقدیم جانشان در راه اسلام و ارزش‌های اسلامی جهاد کردند و از منتظران واقعی بودند و ما نیز باید با جهاد و خلوص نیت در خدمت، موجبات رضایت حضرت ولیعصر (عج) را فراهم سازیم.

جت‌الاسلام حسن هنرمند افزود: تکریم سادات در دین ما سفارش شده است، شما علاوه بر این که از خانواده‌های معظم شهدا هستید از سلاله پاک رسول خدا (ص) محسوب می‌شوید و از این‌رو جایگاه رفیع و شایسته‌ای دارید. امید است، از دعای خیر شما بهره‌مند شویم.

سید سجاد روشنایی متولد شهریور سال ۱۳۵۷ است. وی در بهمن سال ۱۳۹۴ در عملیات شکست محاصره نبل و الزهرا (س)، در سوریه به شهادت رسید.

بخشی از وصیت نامه شهید روشنایی

«امروز روز اعزام بود مقداری هیجان و تردید در دلم بود به همین دلیل خواستم از قرآن مددی بگیرم در دلم توسل به آقا امام زمان (عج) نمودم و این آیه آمد از خواندن این آیه پشتم لرزید و اشک از چشمانم سرازیر گشت، چون من خود را هرگز لایق این آیه نمیدانم، اما دلم قرص و محکم‌تر از گذشته گردید. ان شالله فردای قیامت در حالیکه خون خود غوطه ور هستم در محشر محشور گردم. باشد تا شرمنده آقا امام زمان (عج) و رهبر عزیزتر از جانم امام خامنه‌ای عزیز نباشم.»

سید رسول میرشفیعی در تیرماه سال ۱۳۴۳ متولد شد. وی در فروردین سال ۱۳۶۱ در سن ۱۷ سالگی در منطقه عملیاتی گیلانغرب به شهادت رسید. برادرش عبدالامیر دو سال بعد از رسول به دنیا آمد. وی در دی ماه سال ۱۳۶۵ در سن ۲۰ سالگی، عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه به مقام شهادت نایل آمد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها