رئیس سازمان بسیج مستضعفین خبر داد؛

ساخت ۴۰ هزار مسکن برای نیازمندان توسط بسیج

سردار سلیمانی گفت: امروز ساخت ۴۰ هزار مسکن برای نیازمندان در سراسر کشور در حال انجام و درب گروه‌های جهادی بسیج به روی جوانان باز است.
کد خبر: ۵۳۴۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸ - 16July 2022

ساخت ۴۰ هزار مسکن برای نیازمندان توسط بسیج در حال انجام استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (شنبه) در حاشیه پانزدهمین طرح توزیع کمک بسته‌های معیشتی سپاه سیدالشهدای استان تهران که در آستان مقدس شیخ صدوق شهر ری برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز ۴۲ هزار گروه دارای شناسنامه جهادی در بسیج داریم و اظهار داشت: این گروه‌ها در همه زمینه‌ها با جذب جوانان در حل مشکل مناطق مختلف از روستایی تا عشایری فعالیت می‌کنند.

وی از تهیه و توزیع ۲۸ میلیون بسته معیشتی از نیمه شعبان سال ۹۹ تا به امروز در سراسر کشور و گفت: بسیج در آزادسازی زندانی جرایم غیرعمد به آزادی ۱۱ هزار زندانی کمک کرد و ۴۰ هزار جهیزیه هم به دختران دم بخت اهدا شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به خدماتی که توسط بسیج ارائه می‌شود افزود: امروز ساخت ۴۰ هزار مسکن برای نیازمندان در سراسر کشور در حال انجام بوده و درب گروه‌های جهادی بسیج به روی جوانان باز و آبرسانی به ۷ هزار و ۲۰۰ روستا در حال انجام است.

وی عنوان داشت: جهان اسلام از جمهوری اسلامی در حال الگو برداری است و بسیج یک جریان پیشرو است و در هر صحنه‌ای که لازم باشد ورود می‌کند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها