نماینده مردم در مجلس:

استفاده از سانتریفیوژ‌های پیشرفته حق طبیعی ایران است

نوش‌آبادی گفت: استفاده از سانتریفیوژ‌های پیشرفته در فردو حق طبیعی کشورمان بوده و در چارچوب قوانین است.
کد خبر: ۵۳۴۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹ - 16July 2022

استفاده از سانتریفیوژ‌های پیشرفته حق طبیعی ایران است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «حسین نوش‌آبادی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در واکنش به بزرگنمایی برخی رسانه‌های غربی نسبت به آغاز غنی‌سازی با سانتریفیوژ‌های پیشرفته در فردو، اظهار داشت: تمامی اقدامات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران تحت نظارت و اشراف دوربین‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: در واقع ایران اسلامی همواره بر اساس مقررات و قوانین بین المللی برای استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ای اقدام کرده است.

وی ادامه داد: رسانه‌ها و سران کشور‌های غربی به خوبی می‌دانند ایران هیچ موضوع پنهانی در حوزه هسته‌ای ندارد لذا موضوع گیری‌های اخیر نسبت به استفاده از سانتریفیوژ‌های پیشرفته در راستای زیاده خواهی و خودخواهی آن‌ها محسوب می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با یادآوری اینکه ایران به دلیل بدعهدی غربی‌ها نتوانست از مزایای برجام بهره‌مند شود، افزود: در واقع غربی‌ها انتظار دارند کشورمان دست روی دست بگذارد و هیچ اقدامی برای توسعه و بهره مندی از انرژی صلح آمیز هسته‌ای انجام ندهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این مهم در حالیست که استفاده از سانتریفیوژ‌های پیشرفته در فردو حق طبیعی کشورمان بوده و در چارچوب قوانین است.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار