نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی:

دشمن به دنبال انحراف مادران است

محمد بیگی با بیان اینکه دشمن می‌داند ایران، خانواده محور و در خانواده‌ها مادر محور است، گفت: دشمن به دنبال انحراف مادران است و در این مسیر از ابزارهای متعددی استفاده می‌کند.
کد خبر: ۵۳۴۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲ - 16July 2022

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، «فاطمه محمد بیگی» نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، عصر امروز (شنبه) در برنامه حس خوب زندگی که در پارک بانوان استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در دین مبین اسلام احترام به پدر و مادر یکی از واجبات است و هیچ‌گاه نباید از یاد برود.

وی افزود: امروز دشمنان از طرق مختلف برای لطمه‌زدن به نهاد خانواده به عنوان رکن اصلی جامعه، در تلاش هستند و لذا انتظار می‌رود والدین با هوشیاری و آگاهی بیش از پیش خود، این توطئه‌ها را خنثی کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن می‌داند ایران، خانواده محور و در خانواده‌ها مادر محور است، گفت: دشمن به دنبال انحراف مادران است و در این مسیر از ابزارهای متعددی استفاده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از راه‌های مختلف برای کمرنگ کردن اعتقاد به حجاب در بین جوانان و نوجوانان اقدام می‌کند، اظهار داشت: دشمن با حیله و نیرنگ در تلاش است تا با ترویج بی‌حجابی، اصول اسلام و اعتقادات مردم را بی‌اهمیت جلوه داده و بنیان خانواده و جامعه را به سستی سوق دهد.

محمدبیگی عنوان کرد: از مهمترین اقدامات در مسیر مقابله با این توطئه دشمنان، انجام فعالیت‌های فرهنگی و آگاهی بخشی به خانواده‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه باید خوشبختی و رسیدن به آرامش را در زندگی فردی ایجاد کرد، یادآور شد: اعضای خانواده‌ها تلاش کنند با گذشت، فداکاری و مهربانی، خوشبختی را در درون خانواده توسعه دهند و فرزندانی موفق به جامعه تحویل دهند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم بیان کرد: ما به عنوان شیعیان اهل بیت(ع) برای نشر عید غدیر باید تلاش کنیم و پاسدار ارزش‌های دینی و بحث امامت و ولایت در جهان باشیم.

وی در پایان از نمایشگاه عفاف و حجاب در پارک بانوان قزوین بازدید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها