آئین اختتامیه دوره بصیرت گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) برگزار شد

آئین اختتامیه دوره بصیرت گروه پدافندهوایی حضرت معصومه (س) در سالن اجتماعات هتل صفای قم برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۴۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱ - 16July 2022

آئین اختتامیه دوره بصبرت گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس ازقم، آئین اختتامیه دوره بصیرت گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) با حضور خانوادگی کارکنان در سالن اجتماعات هتل صفای قم برگزار شد.

حجت الاسلام محمدباقر روشندل رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافندهوایی ارتش در این آئین، با تبریک ایام دهه ولایت و امامت، اظهار داشت: حضرت فاطمه معصومه (س) یکی از معتبرترین محدثین واقعه غدیر است می‌باشد و خداوند متعال این افتخار را نصیب ما کرده که ولایی تربیت شویم و باید قدردان و حافظ این نعمت باشیم.

وی با اشاره به اهمیت بصیرت افزایی و هوشیاری خانواده‌ها در مواجهه با عملیات روانی و موضع گیری‌های دشمن، تصریح کرد: امروز در جنگ نرم دشمن به سوی خانواده نشانه رفته است و تمامی برنامه ریزی‌ها و عملیات‌های روانی آن‌ها در حوزه خانواده طرح ریزی شده که نشان می‌دهد مسئله خانواده برای دشمن خیلی مهم است.

روشندل با اشاره به رهنمود‌های امامین انقلاب ادامه داد: وقتی که یک کار هنری و اسلامی مانند سرود سلام فرمانده در جامعه ظهور می‌کند می‌بینیم دشمن چه مقابله‌ای با آن می‌کند و این نشان می‌دهد این مسئله در محیط فرهنگی و رسانه، سینما، فضای مجازی و ... برای دشمن مهم و حساس است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافندهوایی ارتش تاکید کرد: واحد‌های عقیدتی سیاسی در سطح ارتش با برگزاری دوره‌های بصیرت خانواده‌ها با آموزش سبک زندگی اسلامی به مقابله با جنگ نرم دشمن پرداخته و می‌توان گفت این دوره‌ها عملا جهاد تبیین است چه جهادی بالاتر از این که خانواده‌ای داشته باشیم که بر پایه سبک زندگی اسلامی بنا شده باشد.

وی در ادامه به گرامیداشت روز عفاف و حجاب نیز پرداخت و گفت: ما برای حفظ حجاب که یک حکم شرعی است شهدای زیادی تقدیم کرده ایم که نمونه آن واقعه مسجد گوهر شاد در سال ۱۳۱۴ می‌باشد که این روز را که روز عفاف و حجاب نامیده اند گرامی می‌داریم.

در این آئین حجت الاسلام محمدخیرمحمدی معاون تربیت و آموزش اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافندهوایی، سرهنگ نعمت محسنی زرین فرمانده گروه پدافندهوایی حضرت معصومه (س) و حجت الاسلام سیدارشد خبازی رئیس عقیدتی سیاسی گروه پدافندهوایی حضرت معصومه (س) حضور داشتند.

در دوره فوق موضوعات خانواده و سواد رسانه ای، مدیریت خانواده، خانواده و جهاد تبیین و باید‌ها و نباید‌های همسرداری و تربیت فرزند با استفاده از اساتید مطرح حوزه و دانشگاه قم ارائه و پس از پایان دوره، گواهینامه دوره بصیرت به کارکنان و خانواده‌ها اعطا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار