مسؤل دفتر نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس در خراسان جنوبی:

لازمه موفقیت در «جهاد تبیین» بروزرسانی ابزارهای فرهنگی است

«رحیم‌آبادی» گفت: لازمه موفقیت در «جهاد تبیین» بروزرسانی و بهره‌برداری هوشمندانه از روش‌ها و ابزارهای فرهنگی و رسانه‌ای است و تلاش داریم با به‌کارگیری تمامی امکانات، این مهم عملی شود.
کد خبر: ۵۳۴۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷ - 17July 2022

لازمه موفقیت در «جهاد تبیین» بروزرسانی و بهره‌برداری هوشمندانه از روش‌ها و ابزارهای فرهنگی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «مهدی رحیم‌آبادی» مسؤل دفتر نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس خراسان جنوبی امروز (یکشنبه) در دیدار مدیران رسانه‌های خراسان جنوبی با با فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) استان، اظهار داشت: در راستای پاسخگویی به مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی تقویت و ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های مرتبط با حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس توسط خبرگزاری دفاع مقدس در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: لازمه موفقیت در «جهاد تبیین» بروزرسانی و بهره‌برداری هوشمندانه از روش‌ها و ابزارهای فرهنگی و رسانه‌ای است و تلاش داریم با به‌کارگیری تمامی امکانات، این مهم عملی شود.

مسؤل دفتر نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس خراسان جنوبی انتقال و ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های حاضر و آینده، پوشش کامل و جامع اخبار و دستاوردهای علمی و نظامی نیروهای مسلح استان،  تبیین مواضع مسؤلان استان در موضوع بیداری اسلامی و تقویت قدرت نرم جبهه فرهنگی رسانه‌ای و هنری انقلاب اسلامی و رعایت کامل امانت داری، اصل اطلاع‌رسانی صادقانه و تعامل سازنده با مخاطبان برای گسترش فرهنگ ارزشمند دوران دفاع مقدس را از مهم‌ترین اهداف خبرگزاری دفاع مقدس برشمرد.

رحیم‌آبادی ادامه داد: همچنین الگوسازی از چهره‌های ماندگار دفاع مقدس با بهره‌گیری از فرهنگ، درس‌ها و عبرت‌های دفاع مقدس به ویژه فرهنگ عاشورایی، کوشش در ثبت و ضبط رسانه‌ای وقایع دوران پرشکوه دفاع مقدس و تبیین نقش استان خراسان جنوبی در دوران دفاع مقدس و مصون ساختن آن از تحریف، مبالغه‌گویی یا فراموش شدن وقایع در گذر زمان از دیگر اهداف و برنامه‌ها است.

وی تصریح کرد: محور اصلی فعالیت‌های این رسانه، پوشش خبری یادواره‌های شهدا، مراسم فرهنگی مرتبط با دفاع مقدس و ایثار و شهادت، آیین تشییع پیکر مطهر شهدا و ثبت رویدادهای هنری، ادبی، پژوهشی حوزه دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار