مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

همایش «یاد یاران» و یادواره شهدای مریوان و استان‌های شمالی برگزار می‌شود

سردار «ملکی» از برگزاری شانزدهمین همایش «یاد یاران» ویادواره شهدای مریوان و استان‌های شمالی (گیلان، مازندران و گلستان) خبر داد.
کد خبر: ۵۳۴۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵ - 17July 2022

همایش «یاد یاران» و یادواره شهدای مریوان و استان‌های شمالی برگزار می‌شودسردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری از برگزاری شانزدهمین همایش «یاد یاران» ویادواره شهدای مریوان و استان‌های شمالی (گیلان، مازندران و گلستان) خبر داد.

وی افزود: این مراسم با حضور پیشمرگان کرد مسلمان و رزمندگان و فرماندهان شمالی در جبهه مریوان به میزبانی مازندران صبح جمعه ۳۱ تیر در اردوگاه شهید هاشمی‌نژاد عباس آباد بهشهر برگزار خواهد شد.

سردار ملکی با بیان اینکه این مراسم به صورت دوره‌ای در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و کردستان (شهر مریوان) برگزار می‌شود، گفت: امسال با هماهنگی و برنامه ریزی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران و به همت دفتر حفظ آثار دفاع مقدس بهشهر میزبان شانزدهمین دوره این همایش هستیم.

وی، با بیان اینکه این مراسم با سخنرانی یکی از فرماندهان دفاع مقدس همراه است، خاطرنشان کرد: در این مراسم از تعدادی از خانواده فرماندهان شهید سه استان شمالی که در کردستان به شهادت رسیدند تقدیر به عمل می‌آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار