با صدور پیامی صورت گرفت؛

تقدیر مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران از برگزارکنندگان همایش «یاد یاران»

سردار «ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در پیامی از برگزارکنندگان شانزدهمین همایش «یاد یاران» و یادواره شهدای مریوان و استان‌های شمالی (گیلان، مازندران و گلستان) تقدیر به‌عمل آورد.
کد خبر: ۵۳۵۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰ - 24July 2022

تقدیر مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران از برگزارکنندگان همایش «یاد یاران»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در پیامی از برگزارکنندگان شانزدهمین همایش «یاد یاران» و یادواره شهدای مریوان و استان‌های شمالی (گیلان، مازندران و گلستان) که جمعه با حضور سردار «الله‌نور نوراللهی» مشاور فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع) در اردوگاه شهید هاشمی‌نژاد بهشهر برگزار شد، تقدیر به عمل آورد.

در این پیام آمده است:

همایش «یاد یاران» و یادواره شهدای شمالی و پیشمرگان کرد مسلمان مریوان، در عباس آباد بهشهر، فرصتی بود تا یادگاران روز‌های مقاومت، در فضایی آکنده از عطر روز‌های حماسه، دیداری تازه کنند و یاد یاران سفر کرده را گرامی بدارند.

مسولان عزیز و مردم پاک‌نهاد شهرستان بهشهر و بویژه مدیریت و کارکنان محترم مجموعه شهید هاشمی‌نژاد، مسئولان استانی، یادگاران سه استان مازندران، گیلان و گلستان، پیشکسوتان پیشمرگ‌های کرد مسلمان مریوان، با یاری و حضورشان منتی ابدی بر ما گذاشتند. از همت بلند همه عزیزانی که در مسیر برگزاری این همایش، نقش‌آفرین بوده‌اند، سپاس‌گزاری می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار