شانزدهمین همایش «یاد یاران» در بهشهر برگزار شد

شانزدهمین همایش «یاد یاران» و یادواره شهدای مریوان و استان‌های شمالی (گیلان، مازندران و گلستان) در اردوگاه شهید هاشمی‌نژاد بهشهر برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۵۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳ - 23July 2022

مرذم مازندران ۳ مرحله کمک مومنانه برای پیش‌مرگان کرد مسلمان در مریوان اهدا کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در شانزدهمین همایش «یاد یاران» و یادواره شهدای مریوان و استان‌های شمالی (گیلان، مازندران و گلستان) که در اردوگاه شهید هاشمی‌نژاد بهشهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای مریوان اظهار داشت: رزمندگان شمال تا سال ۱۳۷۵ در مریوان حضور داشتند و این ارتباط همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه مردم استان مازندران سه مرحله بسته‌های معیشتی برای پیش‌مرگان کرد مسلمان اهدا کردند، افزود: شانزدهمین همایش «یاد یاران» را با حضور رزمندگان استان‌های شمالی (گیلان، گیلان و مازندران) و رزمندگان مریوان در شهرستان بهشهر برگزار کردیم.

سردار ملکی با اشاره به اینکه این شهرستان در دوره‌های مختلف به سیستان و بلوچستان و کردستان نیروی کادر اعزام می‌کرد، ادامه داد: سردار شهید میرزایی معاون هماهنگ کننده شهید سلیمانی از این شهرستان بود و شهید سلیمانی با این خانواده در روستای علی تپه رفت و آمد می‌کرد.

این مسئول با بیان اینکه رزمندگان بهشهر به عشق شهید ابوعمار این جمع را تشکیل دادند و بنیانگذار این کار بودند، اضافه کرد: این مراسم به صورت دوره‌ای در استان‌های گیلان، گلستان، مازندران و مریوان برگزار می‌شود و سال آینده به عنوان کاروان راهیان نور در مریوان حضور پیدا می‌کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با تقدیر از برگزار کنندگان این همایش گفت: از همکاری سپاه شهرستان بهشهر، دفتر حفظ آثار دفاع مقدس این شهرستان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران و مسئولین اردوگاه شهید هاشمی‌نژاد که در برگزاری این مراسم زحمت کشیدند قدردانی می‌کنم.

در این مراسم از تعدادی از خانواده‌های شهدای مریوان از استانهای گیلان، گلستان و مازندران تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار