نماینده ولی فقیه در مازندران:

با افزایش بصیرت عمومی از هجمه‌های دشمنان نجات می‌یابیم

«محمدی لائینی» با اشاره به بصیرت ملت انقلابی گفت: تا زمانی که بصیرت عمومی افزایش نیابد از هجمه‌های دشمن آسیب می‌بینیم.
کد خبر: ۵۳۴۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸ - 17July 2022

با افزایش بصیرت عمومی از هجمه‌های دشمنان نجات می‌یابیمبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار با مسئولان دفتر نظارت و بازرسی انتخابات و شورای نگهبان استان با گرامیداشت عید غدیر و با بیان اینکه قطعاً اگر نهاد شورای نگهبان و وظیفه نظارت بر انتخاب نبود، امروز در ارکان نظام مقدس خلاء و انحرافات فاحشی را شاهد بودیم، اظهار داشت: راستی و راست قامتی که در ارکان شاهد هستیم، نتیجه تلاش‌های شورای نگهبان است.

وی افزود: هر نهادی که بیشتر مورد هجمه دشمنان قرار می‌گیرد نشانه اهمیت و حساس بودن آن است و مقوله ولایت فقیه نیز از سوی دشمن و برخی خودباختگان مورد هجمه قرار می‌گیرد.

محمدی لائینی با گرامیداشت ولادت حضرت امام هادی (ع) گفت: در زیارت غدیریه فضائل حضرت علی (ع) درج شده است و تا زمانی که بصیرت عمومی افزایش نیابد از هجمه‌های دشمن آسیب می‌بینیم.

امام جمعه ساری با اشاره به بصیرت ملت انقلابی ادامه داد: ملت انقلابی انتقاد‌های سازنده را از انتقاد‌های ناسالم تشخیص می‌دهد و شورای نگهبان و دست اندرکاران نظارت بر انتخابات در بررسی صلاحیت‌ها باید دقیق کار کنند تا بهانه به دست مخالفان و معاندان ندهند.

محمدی لائینی درستکاری را در شورای نگهبان امری مهم برشمرد و گفت: آشنایی با قانون و ضابطه بررسی صلاحیت‌ها و تسلط بر دین و مهارت در بررسی‌ها و نظارت بر آرا نیازمند تلاش وافر و داشتن ابزار‌ها و آمادگی‌های لازم است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با عنوان اینکه شورای نگهبان هر سال و روز در بخش نظارت و بررسی صلاحیت‌ها قوتی‌تر عمل می‌کند، تصریح کرد: شورای نگهبان باید بر اساس مدارک و مستندات عمل کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار