نماینده مردم در مجلس:

مجلس از طرح «دارویار» حمایت می‌کند

حاجی دلیگانی با بیان اینکه مجلس از طرح «دارویار» حمایت و استقبال می‌کند، گفت: طرح دارویار در صورت اجرای دقیق موجب کاهش هزینه مردم و ارزانی دارو می‌شود.
کد خبر: ۵۳۴۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳ - 19July 2022

مجلس از طرح «دارویار» حمایت و استقبال می‌کند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «حسینعلی حاجی دلیگانی» نماینده شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به اجرای طرح دارویار از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار داشت: باید در بحث حمایت دارویی اتفاقاتی بیفتد و به جای اینکه افراد و واسطه‌ها ارز دولتی و ارزان برای واردات دارو دریافت کنند، یارانه دارو در اختیار مردم و بیمه‌ها قرار گیرد.

وی با اشاره به وجود فساد در بخش دارو گفت: باید زمینه فساد از دارو حذف شود و در همین راستا طرح دارویار طراحی و در حال اجراست.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه ما از طرح دارویار حمایت و استقبال می‌کنیم، افزود: از مسئولین وزارت بهداشت می‌خواهیم که این طرح را به گونه‌ای اجرا کنند تا مردم با خاطره آسوده از خدمات دارویی و درمانی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: هدف از این طرح کاهش هزینه دارو از جیب مردم و پرداخت این هزینه از سوی بیمه هاست.

عضو هیئت رئیسه مجلس اضافه کرد: در عمل باید ببینیم که چقدر این طرح دقیق اجرا و اجرای آن باعث ارزانی دارو و کاهش هزینه مردم می‌شود.

حاجی دلیگانی تاکید کرد: امیدواریم با اجرای دقیق این طرح شاهد ارزانی دارو بوده و دارو نه تنها در دسترس مردم باشد بلکه قیمت آن کاهش یابد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار