رئیس بنیاد شهید در دیدار با مادر شهیدان سادات «میرصانعی»:

پوشش بیمه‌ای ایثارگران با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه تقویت می‌شود

قاضی‌زاده هاشمی در خصوص برنامه‌های بنیاد شهید برای خدمات‌رسانی به ایثارگران گفت: در تلاش هستیم با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه پوشش بیمه‌ای ایثارگران را تقویت کنیم تا تفاوت قیمت دارو و تجهیزات پزشکی را جبران کنیم.
کد خبر: ۵۳۴۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴ - 19July 2022

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با «عصمت ذوالفقاری» مادر شهیدان «سیدرحیم و سیدامیر میرصانعی» هم‌زمان با عید سعید غدیر خم با اشاره به اهمیت دیدار با خانواده شهدای سادات اظهار داشت: در خدمت مادر شهیدانی هستیم که دو فرزند ایشان به شهادت رسیدند و یکی دیگر از فرزندان ایشان جانباز شدند و در واقع هر سه فرزند بزرگوار و والامقام ایشان در دفاع مقدس ایثار و فداکاری کردند.

معاون رئیس جمهور گفت: سادات شخصیت‌های محترمی در جامعه ما هستند و مرجعیت فکری و اخلاقی در جامعه اسلامی دارند. این مسئولیت را خودشان احساس می‌کنند، زیرا خودشان را متصل به اهل بیت (ع) و امام حسین (ع) می‌دانند و این احساس مسئولیت در رفتار آن‌ها مشخص است.

پوشش بیمه‌ای ایثارگران با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه تقویت می‌شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: شهادت حادثه نیست و اعطا شدنی است و همه شهدا روایت و جذابیت خودشان را دارند و در قله هستند و وقتی کتاب‌های زندگی آن‌ها را مطالعه می‌کنیم متوجه می‌شویم که آن‌ها سلوکی را طی کرده‌اند که خداوند رحمان آن‌ها را انتخاب کرده است.

معاون رئیس جمهور در خصوص برنامه‌های بنیاد برای خدمات رسانی به ایثارگران گفت: در تلاش هستیم با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه پوشش بیمه‌ای ایثارگران را تقویت کنیم تا تفاوت قیمت دارو و تجهیزات پزشکی را جبران کنیم.

قاضی‌زاده هاشمی در این دیدار مشکلات مادر شهیدان میرصانعی را در خصوص امور درمانی مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم را صادر کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار که اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ نیز حضور داشت با اهدای لوح از صبر و ازخودگذشتگی این مادر شهید تجلیل کرد.

شهید سیدامیر میرصانعی سال ۱۳۴۴ متولد شد و سال ۱۳۶۰ در منطقه تنگه چزابه به شهادت رسید و شهید سیدرحیم میرصانعی سال ۱۳۴۱ متولد شد و سال ۱۳۶۲ در عملیات خیبر در منطقه جزیره مجنون به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها