معاون هماهنگ‌کننده نهاجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

نیروی هوایی به قدرت بازدارندگی منحصربه‌فردی دست یافته است

امیر سرتیپ طالب‌زاده با اشاره به پیشرفت‌های نیروی هوایی در عرصه ساخت و به‌روزرسانی تجهیزات راهبردی، گفت: امروز نیروی هوایی به قدرت بازدارندگی منحصربه‌فردی دست یافته است.
کد خبر: ۵۳۴۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۹ - 20July 2022

نیروی هوایی به قدرت بازدارندگی منحصربفردی دست یافته استامیر سرتیپ خلبان «علی‌اکبر طالب‌زاده» معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به توانمندی این نیرو در به‌روزرسانی تجهیزات و تولید قطعات و تسلیحات مورد نیاز، اظهار داشت: نیروی هوایی با اتکا به سازمان جهاد خودکفایی، وزارت دفاع و ظرفیت‌های داخلی خود، امروز به سطحی از توانمندی و قدرت رسیده است که با تجهیزات به‌روز شده کاملاً بومی تمامی مأموریت‌هایش را در سرتاسر کشور انجام می‌دهد.

وی گفت: اینکه امروز کشور ما در منطقه ناآرام غرب آسیا از امنیت و ثبات برخوردار است این موهبت نتیجه زحمات شبانه روزی نیروهای مسلح از جمله کارکنان فنی و خلبانان نیروی هوایی است.

معاون هماهنگ‌کننده نهاجا عنوان کرد: امروز نیروی هوایی با بهره‌گیری از علم و تکنولوژی روز و استفاده از متخصصان متبحر داخلی، از تسلیحات و تجهیزات بومی در تمامی مأموریت‌ها و رزمایش‌هایش استفاده می‌کند.

امیر طالب‌زاده اضافه کرد: تسلیحات، سامانه‌های پهپادی، قطعات و سامانه‌های جنگنده‌ها، موشک‌های  هوشمند، سامانه‌های جنگال (جنگ الکترونیک) و... با تلاش متخصصان داخلی بومی‌سازی شده‌اند و نیروی هوایی به قدرت بازدارندگی منحصربه‌فردی دست یافته است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار