جشن تولد فرزندان شهدای مدافع حرم برگزار شد

به مناسبت دهه امامت و ولایت، مراسم بزرگداشت سالروز ولادت جمعی از فرزندان شهدای مدافع حرم امروز در موزه مرکزی شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۵۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴ - 19July 2022

جشن تولد فرزندان شهدای مدافع حرم برگزار شدبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، به مناسبت اعیاد قربان و غدیر و دهه امامت و ولایت، به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران مراسم بزرگداشت سالروز ولادت جمعی از فرزندان شهدای مدافع حرم عصر امروز (سه‌شنبه) در سالن همایش موزه مرکزی شهدا برگزار شد.

در این مراسم، همسر و فرزند شهید «عبدالحمید سالاری»، همسر شهید «سید محمدحسین میردوستی» و بسیاری از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و همچنین تنی چند از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشتند.

«محمدصادق هاشمی» معاون فرهنگی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم اظهار داشت: در ایام عید سعید غدیر اینجا هستیم. این عید متعلق به حضرت امیرالمؤمنین (ع) است. تمام اتفاقات بعد از غدیر برای این اتفاق افتاد که گروهی قصد غصب خلافت را داشتند و گروهی دیگر برای دفاع از ولایت و وجود غدیر رفتند. شهادت حضرت زهرا (س)، صلح امام حسن (ع)، شهادت امام حسین (ع) و...، شهادت رزمندگان دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم گواه این قضیه است.

وی ادامه داد: امروز ما میهمان کسانی هستیم که پدرشان را برای دفاع از این حریم به میدان فرستادند. امروز رفاه‌زدگی اوج گرفته است؛ اما در این دوران عده‌ای از جان خود گذشتند.

هاشمی در پایان گفت: امروز افتخار این را داشتیم که در خدمت بخشی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم باشیم.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار