قرارگاه رسانه‌ای اصفهان تشکیل می‌شود

سردار «فدا» در نشست صمیمی با اصحاب رسانه استان اصفهان بر لزوم ایجاد وحدت در تبیین دستاورهای انقلاب و نظام اسلامی بر ایجاد قرارگاه رسانه‌ای در این زمینه تأکید کرد.
کد خبر: ۵۳۵۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵ - 19July 2022

قرارگاه رسانه‌ای اصفهان تشکیل می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، سردار «مجتبی فدا» فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (ع) استان اصفهان امروز در نشست صمیمانه با  اصحاب جبهه رسانه‌ تراز انقلاب اسلامی اصفهان حاضر شد و به بررسی مباحث و مطالبات روز این حوزه پرداخت. 

در این جلسه پیشنهاد شد که قرارگاه رسانه‌ای اصفهان تشکیل و  درباره چگونگی و نحوه روایت و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط رسانه‌ها، نحوه کمک و نقش‌آفرینی رسانه‌ها در تحقق دولت‌ اسلامی و چگونگی پاسخ به شبهات مختلف و متنوع در فضای مجازی در قالب یک قرارگاه بحث و گفت‌وگو شود.

علاوه بر این قرار شد که بانک اطلاعاتی (اطلس) کلیه خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، مطبوعات استان تهیه و وضعیت و موقعیت و جایگاه رسانه در شورای تأمین شهرستان و استان تعیین شود. 

برنامه‌ریزی برای دیدار و سرکشی از خانواده  شهدای رسانه،  تجلیل از پیشکسوتان و جوانان نخبه این حوزه از دیگر مباحثی بود که در نشست صمیمانه سردار فدا با با اصحاب جبهه رسانه‌ای تراز انقلاب مطرح و همچنین در خصوص نحوه برگزاری دوره‌های آموزشی و توانمندسازی و سواد رسانه پیشنهاداتی مطرح شد. 

در ادامه نشست، اهمیت تبیین چگونگی نقش بانوان و استفاده از ظرفیت آنان در پیشبرد اهداف جبهه رسانه‌ای تراز انقلاب مورد تأکید قرار گرفت و بر ایجاد وحدت رویه و انسجام بین همه مجموعه‌های رسانه‌ای استان اصفهان ضروری دانسته شد‌.

نحوه رسیدگی به مسائل معیشتی، اجتماعی، رفاهی و اصحاب رسانه استان یکی از مباحث مطرح شده در این نشست بود و طرفین در این خصوص پیشنهادات خودشان را ارائه دادند. 

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار