رئیس سازمان بسیج رسانه کشور:

جبهه واحد رسانه اولویت اول نظام اسلامی است

«محمدیان» با بیان اینکه در جنگ روایت‌ها و جهاد تبیین عقب هستیم، گفت: همه دستگاه‌ها و مسئولان این را بدانند که جبهه واحد رسانه اولویت اول نظام اسلامی است.
کد خبر: ۵۳۶۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵ - 29July 2022

جبهه واحد رسانه اولویت اول نظام اسلامی است/ مازندران دومین قطب رسانه کشوربه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «عباس محمدیان» رئیس سازمان بسیج رسانه کشور امروز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار مازندران در چالوس با بیان اینکه روز خبرنگار امسال با عاشورای حسینی تقارن پیدا کرد، اظهار داشت: در آستانه‌ای قرار داریم که دشمن با جنگ ترکیبی و هوشمند سعی دارد تا پیشرفت نظام اسلامی را به حاشیه برند و در جنگ رسانه‌ای، سنگرسازان بی‌سنگر باید جبهه واحد و متحد در راستای خدمت به نظام تشکیل دهند و آرایش جنگی گیرند.

وی افزود: امروز باید جبهه رسانه به قدرتی رسیده باشد که به فرمایش رهبر معظم انقلاب آرایش آفندی داشته باشیم و به‌عنوان سرباز و مطیع مردم، از منافع فردی و حزبی بگذریم و پرچم ایران اسلامی را در سرزمین کفر از بستر رسانه به اهتزاز درآوریم.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه در جنگ روایت‌ها و جهاد تبیین عقب هستیم، بیان داشت: همه دستگاه و مسئولان این را بدانند که جبهه واحد رسانه اولویت اول نظام اسلامی است و مازندران دومین قطب رسانه کشور است و نباید برخورد‌های سلیقه‌ای داشته باشیم.

محمدیان با بیان اینکه مشکلات صنفی خبرنگاران مختص دولت نیست بلکه از قبل وجود داشته است، ادامه داد: با درایت رئیس جمهور جهادی در تلاش رفع مشکلات هستیم و باید جبهه رسانه تراز انقلاب را شکل دهیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه اضافه کرد: نباید از اختلاف سلیقه، اختلاف عقیده ایجاد کنیم و امروز نهضت کادرسازی جبهه رسانه روبه افول است درحالی که خبرنگار باعزت‌ترین و شریف‌ترین قشر نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به آزادی موجود در نظام اسلامی برای همه سلایق تصریح کرد: ما وحدت و اتحاد درون جبهه خود را فدای جریان‌های سیاسی کنیم و رسانه‌ها و خبرنگاران حاضر به قلم‌فروشی نیستند.

این مسئول با تاکید براینکه بذر تفرقه را کنار بگذاریم، گفت: دشمن در سناریوی تمام قد رسانه‌ای و اتاق نشین‌های لندن‌نشین و پاریس‌نشین نقشه می‌کشند.

محمدیان با عنوان اینکه دشمن ۱۰ حرکت را آغاز کرده است، اظهار داشت: ما باید با اطاعت از ولی زمان هوشیار باشیم؛ زیرا دشمن در تلاش است با مخفی کردن پیشرفت‌ها، بزرگنمایی پیشرفت‌های دشمن و کشور‌های متخاصم، تسری دادن فساد یک یاد چند مسئول به همه نظام، ناامید کردن مردم از بهبودی اوضاع، تمسخر فرهنگ، ترویج و تبلیغ ناکارآمدی مسئولان با ما مقابله کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به تهیه اطلس رسانه در استان اظهار داشت: قدرت رسانه‌های بومی و محلی را به فال نیک بگیریم و برای ارتقای منزلت خبرنگاران تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها