مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران:

توسعه مازندران در گرو همگامی رسانه‌هاست

«جوادی» با بیان اینکه همه رسانه‌های مازندران پیش‌برنده هستند نه بازدارنده، گفت: به دنبال این هستیم که این رسانه‌ها را همگام و همسو به سمت مازندرانی توسعه‌یافته به پیش ببریم.
کد خبر: ۵۳۶۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹ - 29July 2022

توسعه مازندران در گرو همگامی رسانه‌هاست/ رسانه‌های استان پیش برنده هستندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «حسین جوادی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران امروز در مراسم تجلیل روز خبرنگار که در چالوس برگزار شد، با اشاره به خواسته‌های خبرنگاران، اظهار داشت: جلسات مختلفی در این‌خصوص با رسانه‌ها گذاشتیم که ماحصل آن دغدغه‌های ریز و درشت این عزیزان بود.

وی افزود: طبق قانون ساختاری کشور، برخی از مشکلات کشوری است ربطی به ما ندارد، اما ما می‌توانیم تأثیرگذار باشیم.

جوادی عنوان کرد: ما نمی‌توانیم جزیره‌ای عمل کنیم؛ اما به عنوان مازندران مقتدر عمل کنیم و رسانه‌های مختلف در مازندران نیروی محرکه‌ای برای رفع چند لایه و مشکلات خبرنگاران باشیم.

این مسئول به عدالت رفتاری در عرصه خبر و خبرنگاری اشاره کرد و گفت: عدالت رفتاری در عرصه خبر و خبرنگاری کجاست و توزیع ثروت در استان مازندران چقدر سهم رسانه است و فرهنگ و هنر چقدر از این همه پولی که در استان مازندران جابجا می‌شود، استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: ۸۱ نشریه گستره رسانه‌ای در غرب استان است و ۳۱۸ رسانه فعال در مرکز استان داریم و ۱۴ رسانه در شرق استان فعال است و سهم ما از روزنامه ۱۷ روزنامه است که به غیر از دو روزنامه غیرفعال بقیه آنها در مرکز استان منتشر می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران، در خصوص ساماندهی آگهی‌ها، عنوان کرد: در صدد هستیم که ساختاری را طراحی کنیم تا آگهی از انحصار خارج شود و همه از آن نفع ببرند.

جوادی با بیان اینکه رسانه‌های مازندران در کشور سرآمد هستند، خاطرنشان کرد: همه رسانه‌های مازندران پیش‌برنده هستند نه بازدارنده، و ما همه بدنبال این هستیم که این رسانه‌ها را همگام و همسو به سمت مازندرانی توسعه یافته به پیش ببریم.

وی در پایان به آموزش سواد رسانه‌ای اشاره کرد و گفت: بایستی دوره‌های تخصصی بیشتری را برای خبرنگاران برگزار کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها