رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور خواستار شد؛

راه‌اندازی دبیرخانه بین‌المللی جشنواره رسانه‌ای خزر در مازندران

«شیخی» خواستار راه‌اندازی دائمی دبیرخانه بین‌المللی جشنواره رسانه‌ای خزر در مازندران شد.
کد خبر: ۵۳۶۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲ - 29July 2022

راه اندازی دبیرخانه بین المللی جشنواره رسانه‌ای خزر در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «ساسان شیخی» رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور امروز در مراسم استانی روز خبرنگار در چالوس، مهمترین مشکل رسانه‌های استان را بحث کاغذ و یارانه بیان کرد و اظهار داشت: محل ورود کاغذ از بندر نوشهر بوده و سهمیه یک سال کاغذ نشریات استان در بندر موجود است که امیدواریم با پیگیری‌های لازم مشکل حال رسانه‌ها مرتفع شود.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از مشکلات حوزه خبر فعالیت برخی از فضاهای مجازی بدون مجوز در استان مازندران است، افزود: انتظار داریم با هماهنگی سازمان مدیریت و ارشاد استان کلاس‌های آموزش خبرنگاران به طور مستمر برگزار شود.

شیخی در پایان خواستار راه اندازی دائمی دبیرخانه بین المللی جشنواره رسانه‌ای خزر در مازندران شد.

حجت الاسلام موسوی، امام جمعه چالوس نیز با بیان اینکه در دنیای متمدن امروز چرخه اطلاعات و دانامحوری اساس حرکت در تمام عرصه‌ها بوده است، اظهار داشت: در دنیای امروز نقش خبر و خبررسانی بسیار تأثیرگذار و تعیین کننده است.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه جریان‌سازی خبر توسط خبرنگاران زبر دستگاه حکومت‌ها را با چالش مواجه می‌کند، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران حرفه خبرنگاری به دست فرزندان امین، پاکدست و انسان‌های امانت‌دار قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار