رئیس سازمان بسیج رسانه کشور:

نهضت سواد رسانه‌ای در تمامی کشور اجرایی خواهد شد

«محمدیان» گفت: نهضت سواد رسانه‌ای در تمامی کشور اجرایی خواهد شد و دروس و سرفصل‌ها بر اساس نیاز هر قشر تهیه خواهد شد.
کد خبر: ۵۳۶۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷ - 28July 2022

نهضت سواد رسانه‌ای در تمامی کشور اجرایی خواهد شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «عباس محمدیان» رئیس بسیج رسانه کشور امروز در دوره توانمندسازی مدیران کانون و اعضای شورای سازمان بسیج رسانه استان مازندران که در آستانه روز خبرنگار در مجتمع فرهنگی رفاهی کوثر بابلسر برگزار شد، اظهار داشت: مسئولان کانون‌ها سرپنجه‌های سازمان بسیج رسانه هستند و با ظرفیت آن‌ها به سمت تشکیل جبهه رسانه‌ای تراز انقلاب حرکت می‌کنیم، بدون شک شما باید موتور محرک منطقه و شهرستان خود باشید.

وی افزود: دشمن جنگی هوشمند و هیبریدی را علیه ایران اسلامی تحمیل کرده و رسانه‌ها در این جنگ نابرابر در خط مقدم ایستاده‌اند.

محمدیان ادامه داد: آموزش خبرنگار تراز انقلاب باید بر اساس نیاز‌های جامعه اسلامی بنا نهاده شود و از شکل‌گیری سیاست‌های تربیتی غرب فاصله گرفت.

این مسئول بیان داشت: فضای مجازی یکی از عرصه‌های رسانه است و به عنوان ابزار کاربرد دارد و نباید به عنوان هدف نشانه‌گذاری شود.

محمدیان ادامه داد: جبهه بسیج رسانه باید پرچم مطالبه‌گری را به عنوان یک هدف سر دست بگیرد و به موفقیت فرهنگ جهادی و بسیجی کمک کند.

وی اضافه کرد: در موضوع جهاد تبیین فوری بسیج رسانه باید میدان‌دار باشد و با روایت صحیح در جنگ روایت‌ها پیشتاز باشد.

مسئول سازمان بسیج رسانه تصریح کرد: اطلس رسانه‌ای تمام استان‌ها را به عنوان یک الگو تهیه خواهیم کرد که در این راستا استان مازندران خط‌شکن این اقدام بود.

محمدیان عنوان کرد: بعد از گذشت ۴۳ سال از عمر انقلاب اسلامی باید در اقدامات رسانه‌ای از موضع پدافندی خارج شده و آرایش آفندی به خود بگیریم.

این مسئول گفت: نهضت سواد رسانه‌ای در تمامی کشور اجرایی خواهد شد و دروس و سرفصل‌ها بر اساس نیاز هر قشر تهیه خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار