رئیس انجمن خادمان شهدای مدافع حرم:

راهبرد انجمن خادمان شهدای مدافع حرم، راهبردی جهانی است

امیر طائفه گفت: راهبرد ما منطقه‌ای، ملی و داخلی نیست بلکه منطق ما منطبق بر ولایت و امت جهانی است و با افتخار می‌خواهیم فرهنگ خادم‌الشهدایی را در سطح جهان نهادینه کنیم.
کد خبر: ۵۳۵۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹ - 20July 2022

راهبرد انجمن خادمان شهدای مدافع حرم، جهانی استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، به مناسبت فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر و دهه امامت و ولایت، به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران مراسم بزرگداشت ولادت جمعی از فرزندان شهدای مدافع حرم عصر روز گذشته (سه‌شنبه) در سالن همایش موزه مرکزی شهدا برگزار شد.

در این مراسم امیر سرتیپ «عباس طائفه» خادم‌الشهدا و رئیس انجمن خادمان شهدای مدافع حرم اظهار داشت: من بسیار خوشحالم که در کسوت خادم‌‌الشهدایی به شما خدمت می‌کنم. عید غدیر را تبریک عرض می‌کنم.

وی در مورد رمز پیروزی گفت: رمز پیروزی در امیدواری است، در «حضرت زهرا (س)» و «یا مهدی (عج)» است. ما امید به موفقیت و پیروزی داریم.

امیر طائفه درمورد راهبرد انجمن خادمان شهدای مدافع حرم ادامه داد: راهبرد انجمن خادمان شهدای مدافع حرم، نهادینه کردن فرهنگ خادم‌الشهدایی در سطح جامعه و جهان است.

رئیس انجمن خادمان شهدای مدافع حرم بیان کرد: راهبرد ما منطقه‌ای، ملی و داخلی نیست بلکه منطق ما منطبق بر ولایت و امت جهانی است و با افتخار می‌خواهیم فرهنگ خادم‌الشهدایی را در سطح جهان نهادینه کنیم؛ لذا باید از خودمان شروع کنیم.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار