دبیر جشنواره مردمی «وارثان‌غدیر - امیدهای‌ انقلاب» خبر داد؛

اجتماع بزرگ گروه‌های سرود استان قم در میدان آزادی تهران

همزمان با عید سعید غدیر خم، اجتماع بزرگ گروه‌های سرود قُمی در قالب جشنواره «وارثان‌غدیر - امیدهای‌ انقلاب»، در میدان آزادی تهران به اجرای برنامه پرداختند.
کد خبر: ۵۳۵۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳ - 20July 2022

اجتماع بزرگ گروه‌های سرود استان قم در میدان آزادی تهرانبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، همزمان با عید سعید غدیر خم، اجتماع بزرگ گروه‌های سرود قُمی در قالب جشنواره «وارثان‌غدیر - امیدهای‌ انقلاب»، در میدان آزادی تهران به اجرای برنامه پرداختند.

حجت‌الاسلام «احمد قادری» دبیر جشنواره مردمی «وارثان‌غدیر - امیدهای‌ انقلاب» با اعلام این خبر اظهار داشت: نوجوانان دختر و پسر قُمی به مناسبت عید بزرگ غدیر خم بسته زیبایی از سرود‌های شاد را آماده کرده بودند که در سه نقطه از تهران بزرگ اجرا کردند.

حجت‌الاسلام قادری گفت: این گروه‌های سرود با محوریت دو تشکل مردمی و جهادی «رشد» و «شهید محمدرضا شفیعی» و نیز با همکاری خوب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و معاونت فرهنگی آستان مقدس امام خمینی (ره)، صحنه‌های زیبا و شادی را در ایام شادی عید غدیر، برای مردم شریف تهران بوجود آوردند.

دبیر جشنواره مردمی «وارثان‌غدیر - امیدهای‌ انقلاب» با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و مدیریت برج آزادی، همکاری شایسته‌ای در برپایی این برنامه داشتند، از همراهی حجت‌الاسلام «حسنعلی خوئینی» (مدیر گروه جهادی رشد)، تشکر کرد.

وی افزود: گروه‌های سرود استان قم، علاوه بر اجرای زیبا، هماهنگ و منسجم در شب عید غدیر خم و در حرم مطهر امام خمینی (ره)، صبح عید هم در کنار برج آزادی به اجرای برنامه پرداختند.

دبیر جشنواره مردمی «وارثان‌غدیر - امیدهای‌ انقلاب» برنامه‌ اجرای سرود در میدان آزادی را در دو بخش خلاصه کرد و گفت: در بخش اول تمام گروه‌ها، سرودهای از قبل پیش‌ بینی شده را با هم همخوانی کردند و در مرحله بعد، هر گروه سرود خاص و ویژه خود را به مناسبت عید غدیر خم و امیرالمومنین علی (علیه‌السلام) در مقابل دیدگان مردم به نمایش گذاشت.

حجت‌الاسلام قادری همچنین گفت: مرحله‌ سوم اجرای گروه‌های سرود، میدان ونک و در حضور میهمانان جشن بزرگ «مهمونی ۱۰ کیلومتری» بود که مورد توجه ویژه مردم قرار گرفت.

لباس‌های متحد‌الشکل هر گروه سرود و نیز حجاب زیبای دختران این گروه‌ها که به نوعی نماینده‌ فرهنگ مردم شریف قم و الگوی حجاب و عفاف فاطمی بودند، بر زیبایی این برنامه‌ها افزودند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار