مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

جهاد «امیدآفرینی» خط محتوایی برنامه‌های محرم امسال است

حجت الاسلام «شریف‌تبار» شعار امسال هیئات را «نجات اهل عالم با حسین است» اعلام کرد و گفت: جهاد امیدآفرینی خط محتوایی برنامه‌های محرم امسال است.
کد خبر: ۵۳۵۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵ - 20July 2022

جهاد امیدآفرینی خط محتوایی برنامه‌های محرم امسال استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «محمدمهدی شریف‌تبار» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های ماه محرم اظهار داشت: اگر دوستداران اهل بیت (ع) به صورت یکصدا و ید واحده در کنار هم باشند بی‌شک گام‌گذارنده در مسیر ظهور هستیم و مقدمات ظهور را فراهم خواهیم کرد.

وی افزود: در موضوع ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و هئیت جمع خوبی همدلانه در کنار هم قبل از محرم در کنار هم نشستیم و در شئون مختلفی صحبت شد و از تجربیات گذشته در حوزه‌های نظم و امنیت، فضاسازی و تبلیغاتی محیطی، تبلیغی و ستایشگری، برنامه‌ها و رویدادهای محرم، سلامت و بهداشت فضای مجازی و رسانه بهره‌مند شدیم.

حجت الاسلام شریف‌تبار با اظهار اینکه امسال همچون سالهای گذشته و با توجه به فرمان و دستور رهبر معظم انقلاب بحث جهاد تبیین که مسئله بسیار اساسی و مهم است و موضوعی که در مکانسیم جهاد تبیین باید در ماه محرم باید مورد توجه واقع بشود، افزود: همانطوریکه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب تأکید کرد ریشه‌ای ترین جهاد، جهاد امیدآفرینی است، خط محتوایی محرم امسال با همفکری‌هایی که در نهادهای حاکمیتی و مردمی وابسته با امر هیئت مطرح شد، جهاد امیدآفرینی است.

وی اضافه کرد: مداحان، ستایشگران، وعاظ و همه کسانی که در این مسیر توفیق خدمتگزاری سیدالشهدا را طی خواهند کرد در فضای مجازی و رسانه، تبلیغات محیطی، مبلغان و وعاظ این مسبر را پیش خواهند رفت.

این مسئول با بیان اینکه هر سال شعاری برای محرم مشخص می‌شود، عنوان کرد: توصیه و توجه به هیئتها داده شده است و تأکید شد که اصل شعارمندی هیئت است و هر هیئت در راستای وظیفه جهاد تبیین و خط محتوایی امیدآفرینی شعاری را داشته باشد و در مسیر تمدن اسلامی با تقویت و فعال سازی اراده مردمی شعاری را با توجه به خط محتوای محرم انتخاب کند.

وی شعار امسال هیئات را «نجات اهل عالم با حسین است» اعلام کرد و گفت: در عصری که کوران بسیاری از مشکلات، تنگناها و بحران‌های بشری است وجود شخصیت سید الشهدا (ع) حرکت دهنده و حرکت آفرین است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها