فرمانده نیروی زمینی ارتش:

اقتدار نیرو‌های مسلح کشور موجب تحقیر اعتبار پوشالی آمریکا شده است

امیر سرتیپ حیدری با تأکید بر اینکه اعتبار پوشالی آمریکا با اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران تحقیر شده است، گفت: امروز ارتش و سپاه مصمم‌تر و قدرتمند‌تر از گذشته در دفاع از میهن اسلامی ایستاده‌اند.
کد خبر: ۵۳۵۲۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۸ - 21July 2022

اقتدار نیرو‌های مسلح کشور موجب تحقیر اعتبار پوشالی آمریکا شده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس‌، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در یادواره ۵۶۵ شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران که شامگاه چهارشنبه در تالار قدس مدرسه علمیه امام خمینی (ره) در قم برگزار شد، اظهار داشت: هر قدرتی که ایجاد می‌شود، قدرت‌آفرین نیاز دارد و این سوال مطرح است اقتدار امروز کشور که دشمن را انگشت به دهان کرده توسط چه کسانی آفریده شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش بیان داشت: سه مؤلفه اصلی در کشور، خالق این عزت و افتخار هستند که اولین آنان، ولی فقیه و امامین انقلاب است.

وی ادامه داد: صراط مستقیم که در سوره حمد هر روز در نماز‌ها تکرار می‌کنیم، باید وجود عینی در زمان خود داشته باشد که در زمان پیامبر (ص) و ائمه معصومین (ع)، آنان بودند و امروز نیز ولایت فقیه نماد عینی صراط مستقیم است.

امیر حیدری گفت: شهدا با تربیت اسلامی، زودتر در مسیر خدایی قرار گرفتند و با حضور در جبهه‌ها، پرچم اسلام را بر قله‌ها برافراشتند و امروز همگان وظیفه دارند قدرت و اقتدار کشور را پاس بدارند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: دشمن قسم خورده بود که از منطقه ما خارج نشود و امروز می‌بینیم که با ذلت در حال خروج از منطقه هستند.

وی گفت: در دوره‌ای آمریکایی‌ها در غرب و شرق ایران در افغانستان و عراق مستقر شدند تا گازانبری به ایران حمله کنند؛ اما با استقامت و پایداری ملت بزرگ ایران نه تنها چکمه سرباز انگلیسی و آمریکایی در عراق و افغانستان توسط رزمندگان ما دیده نشد، بلکه تلاش دارند خود را از تیررس نیرو‌های مسلح ایران دور نگه دارند.

امیر سرتیپ حیدری تصریح کرد: اعتبار پوشالی آمریکا با اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران تحقیر شده است.

فرمانده نزاجا اضافه کرد: ملت بداند امروز ارتش و سپاه در رکاب ولایت لحظه‌ای و حتی به اندازه یک نفس از ارزش‌های انقلاب فاصله نگرفتند؛ بلکه مصمم‌تر و قدرتمند‌تر از گذشته پشت سر رهبری در مسیر شهدا و در دفاع از میهن اسلامی ایستاده‌اند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار