فراخوان سومین رویداد استارت‌آپی سرآمدان شاهد و ایثارگر استان خراسان رضوی

بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی فراخوان سومین رویداد استارت‌آپی سرآمدان شاهد و ایثارگر را منتشر کرد.
کد خبر: ۵۳۵۲۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲ - 21July 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، دفتر دانش‌پژوهان شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با برگزاری سومین رویداد استارت‌آپی از گروه‌های نخبگان شاهد و ایثارگری که طرح استارت آپی در سال جاری ارائه می‌دهند در 2 بخش استانی و کشوری از طرح‌های برتر تجلیل می‌کند.

هدف از برگزاری این رویداد بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان در جهت شکوفایی اقتصادی و رشد و گسترش ایده‌های نو در دنیای کسب‌وکار است.

محورهای این رویداد شامل، فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و مستندسازی نرم‌افزارها، اپلیکیشن‌ها، بازی‌های رایانه‌ای، خدمات آموزشی، خدمات اداری و حقوقی سازمان، سلامت، مراقبت‌های سالمندی و امور جانبازان، امداد و نجات، گردشگری و هتلداری، بانکی و بیمه‌ای، کشاورزی و دامداری، صنایع قضایی، اشتغال، مسکن (ساخت، بهره‌برداری و هوشمندسازی)، نفت و انرژی‌های تجدیدپذیر و لجستیک (دریایی، زمینی و هوافضا) است.

آخرین مهلت آماده‌سازی و ارسال طرح‌ها و ایده‌ها ۱۵ مرداد خواهد بود.

متقاضیان به شرکت در این رویداد باید نسبت به ثبت الکترونیکی طرح خود در سامانه گنج شاهد به نشانی www.ganjshahed.ir اقدام کنند.

علاقه‌مندان به حضور در این رویداد می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با اداره نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی مراجعه و یا با شماره تلفن 33130325 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار