استاندار فارس:

فضای مجازی بهترین آوردگاه برای تحقق «جهاد تبیین» است

«ایمانیه» فضای مجازی را بهترین میدان و آوردگاه تحقق «جهاد تبیین» دانست و گفت: امروز فضای مجازی مهمترین سنگر دفاع از نظام اسلامی است.
کد خبر: ۵۳۵۳۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲ - 21July 2022

فضای مجازی مهمترین سنگر دفاع از نظام است.به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «محمد هادی ایمانیه» استاندار فارس، در اولین گردهمایی سراسری فعالین فضای مجازی بسیج استان که با عنوان «یاران منتظر» به‌صورت همزمان در شیراز و ۳۶ شهرستان استان فارس برگزار شد، فضای مجازی را بهترین میدان و آوردگاه تحقق جهاد تبیین دانست و اظهار داشت: امروز فضای مجازی مهمترین سنگر دفاع از نظام اسلامی است.

استاندار فارس با استناد به این سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند: «من اگر امروز رهبر انقلاب نبودم، حتما رئیس فضای مجازی کشور می‌شدم»، یادآور شد: باید برای اثرگذاری بیشتر در این حوزه بکوشیم و نگذاریم این عرصه را دشمن تسخیر کند.

وی ضمن ستودن تلاش‌های صورت‌گرفته توسط مجموعه بسیج و سپاه فجر استان فارس و همکاری این مجموعه با دولت جهت خدمت به مردم، این شیوه همکاری و خدمات‌رسانی را الگویی برای تمام کشور دانست و گفت: تلاش‌های سپاه فجر در راستای محرومیت‌زدایی از سراسر استان به ویژه به کمک بسیج سازندگی و آبرسانی به روستا‌ها، هرگز از خاطر مردم ما محو نخواهد شد.

ایمانیه با بیان اینکه فضای مجازی اکنون بخش عمده‌ای از اوقات مردم به ویژه جوانان را به خود اختصاص داده است، از سپاه خواست تا در کنار رصد فعالیت‌های دشمن در این فضا، نیاز‌های جوانان در فضای مجازی را رفع کرده و پاسخگوی سوالات و خواسته‌های آن‌ها باشد تا دشمن در پی رفع این نیاز نباشد.

استاندار فارس با برشمردن اعتمادآفرینی، پرهیز از تفرقه و بداخلاقی، هنرمندی در بیان، تبیین اهداف نظام، تبیین نیاز‌های مردم به‌عنوان محور‌های جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: بهترین بستر برای جهاد تبیین، فضای مجازی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار