مسئول کانون بسیج مداحان شهرستان یزد مطرح کرد؛

توجه مسئولان به دغدغه‌های مردم یک اصل راهبردی برای دولت است

حیران توجه مسئولان به دغدغه‌ها و مشکلات مردم را یک اصل راهبردی برای دولت مردمی سیزدهم دانست و گفت: دولت محترم و کارگزاران خدوم نظام باید برای برداشتن مشکلات از پیش پای مردم شبانه روزی تلاش کنند و ثمره این تلاش‌ها نیز در جامعه ملموس شود.
کد خبر: ۵۳۵۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶ - 24July 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «امیر عباس حیران» مسئول کانون بسیج مداحان و مدیران هیأت مذهبی شهرستان یزد با بیان اینکه جامعه ستایشگری اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ویژه مداحان از اقشار تاثیرگذار و صاحب نفوذ در جامعه هستند، اظهار داشت: مداحان، شعرای آیینی و مدیران هیآت مذهبی به واسطه اتصالشان به خاندان نبوت از احترام و حرمت زیادی در بین آحاد جامعه برخوردار بوده و بر همین اساس می‌توانند بر جامعه از منظر فرهنگی اثرگذار باشند.

وی افزود: امروز دشمن یک جنگ تمام عیار علیه ارزش‌های دینی ما به راه انداخته که نمونه اخیر آن مسئله حجاب بوده چرا که میداند مهمترین رکن خانواده یعنی مادر و همسر بودن است بنابراین نوک پیکان را به سمت این دو واژه مقدس نشانه رفته تا در قدم اول حیا و عفاف را از آنان بگیرد و در گام‌های بعدی کانون خانواده را به زوال بکشاند.

حیران با اشاره به تلاش دشمن در راستای تغییر ذائقه فطری مردم که همان فطرت الهی است ابراز داشت: دشمن میخواهد سرنوشت ایران اسلامی را به سرنوشت شوم و گرداب مادی گرایی که امروز خود در آن گرفتار شده و راه گریزی از آن ندارد تبدیل کند، اما به فضل الهی، رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و مردم شریف به خواب هم چنین روزی را نخواهد دید.

مسئول کانون بسیج مداحان و مدیران هیات مذهبی شهرستان یزد توجه مسئولان به دغدغه‌ها و مشکلات مردم را یک اصل راهبردی برای دولت مردمی سیزدهم دانست و گفت: دولت محترم و کارگزاران خدوم نظام باید برای برداشتن مشکلات از پیش پای مردم شبانه روزی تلاش کنند و ثمره این تلاش‌ها نیز در جامعه ملموس شود.

وی در پایان با اشاره به فرارسیدن ماه محرم خاطر نشان کرد: انشالله امسال پس از دو سال وقفه به عنایت پروردگار و حضرات معصومین (ع) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، هیات استان شکوه و عظمت عزاداری یزد را با اشعار حماسی و نغز، همچنین سبک‌ها و نوا‌های ملکوتی به رخ جهانیان خواهند کشید و با ارائه فرهنگ غنی عزاداری کام عطشان عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و حسینیه ایران را سیراب خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها