رژیم صهیونیستی منازل ۳ مجری عملیات استشهادی را تخریب می‌کند

ارتش رژیم صهیونیستی با تخریب منازل سه مجری عملیات استشهادی موافقت کرد.
کد خبر: ۵۳۵۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱ - 25July 2022

تصمیم رژیم اشغالگر برای تخریب منازل ۳ مجری عملیات استشهادیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) با تخریب منازل سه مجری عملیات استشهادی از جمله منزل «رعد حازم» مجری عملیات خیابان دیزنگوف که به کشته شدن سه صهیونیست و زخمی شدن ۱۵ نفر دیگر منجر شد، موافقت کرد.

بنابر گزارش وبگاه «فلسطین الیوم»، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که دو منزل دیگر نیز در فهرست تخریب قرار دارد که اقدامات قانونی درباره آن‌ها در حال اجراست.

مسئولان رژیم اشغالگر پیش‌بینی کردند که با توجه به واقع شدن این منازل در مناطق حساس در جنین (کرانه باختری) احتمال وقوع درگیری وجود دارد.

از سوی دیگر، مبارزان فلسطینی یکشنبه شب (دیشب) به سمت ارتش رژیم صهیونیستی مستقر در نزدیکی گذرگاه «عورتا» واقع در شرق نابلس تیراندازی کردند.

شهر نابلس نیز بامداد دیروز شاهد درگیری خشونت‌بار بین مبارزان و نیرو‌های اشغالگر بود که نخستین درگیری شدید در این شهر در چند سال گذشته بود.

در این درگیری دو جوان فلسطینی به نام‌های «محمد بشار العزیزی» و «عبدالرحمن صبح» پس از محاصره منزلی که در آن پناه گرفته بودند، به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار